کد خبر: ۱۱۹۳۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مدافع استقلال گفت: «سید بازیکن خیلی بزرگی است. به خودش هم گفته‌ام که الان بهترین مهاجم ایرانی. سید دوست من است و سه سال با هم در یک تیم بازی کرده‌ایم و نان و نمکش را خورده‌ام.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امیرحسین صادقی نمایش خوبی مقابل تراکتورسازی داشت. او در یک مصاحبه خواندنی حرف های جالبی در این باره بازی دیروز می زند. پایه هستید مصاحبه را بخوانید؟


* برد مقابل تراکتور؟


- بازی خوبی بود. سخت بود و صدرنشین از داخلش بیرون می آمد. نتیجه این بازی تیم ها را در جدول تکان می داد و به همین دلیل حساسیت مسابقه بیش از حد بود. ما هم خوب شروع کردیم اما اخراج برهانی کارمان را سخت کرد و فشار زیادی به همه ما به خصوص خط دفاعی آمد. اما شکر خدا با دفاع منطقی از پس شان برآمدیم.


* برخورد با سید صالحی؟


- سید بازیکن خیلی بزرگی است. به خودش هم گفته ام که الان بهترین مهاجم ایرانی. سید دوست من است و سه سال با هم در یک تیم بازی کرده ایم و نان و نمکش را خورده ام. در بازی هم  به او بی ادبی نکردم .برخورد های ما طبیعی بود. اگر جنگی بوده و حرفی بوده فوتبالی بوده. فحش محش نداشتیم. من دوستش دارم و غیر از رفاقت و فوتتبال چیزی بین ما نیست اما سید هیجان دارد. اتفاقا انگیزه او تلاش من را بیشتر کرد.


* قهرمانی؟


- ما دو فینال دیگر در پیش داریم، که اگر در آنها امتیاز کامل را کسب کنیم قهرمان خواهیم شد.


* فحاشی به داور؟


- من نمی توانم در این باره حرف بزنم اما متاسفانه دور داوران ما یک حریم شیشه ای کشیده اند که به راحتی شکسته می شود و این مشکل فوتبال ما و البته کمیته داوران است که هرکسی به خودش اجازه می دهد به داور فحاشی کند. البته این مال همه جاست نه فقط تهران.


* بازی العین؟


- همه  تیم هایی که با ما هم گروهند آماده اند. همین الریان خیلی قوی بود و تیم الهلال هم... بازی العین را پریشب زنده نگاه کردیم. در زمین الوصل بازی داشتند 1-0 عقب بودند اما 2-1 بردند. شماره 3 و مهاجم خارجی شان خوب هستند. خوب که نه عالی اند. ما اگر بخواهیم در جام باشگاه ها موفق باشیم 3 امتیاز این بازی را باید بگیریم.


* مشکل روحی آرش برهانی؟


- تنها بازیکنی که در زندگی ام دیده ام که مشکل روحی ندارد آرش برهانی است. اگر هم مشکلی دارد به ما نگفته. اما فکر کنم فشار و سختی بازی باعث اخراج او شد.


* درخشش رحمتی یا خط دفاع؟


- من هیچ وقت نگفته ام چرا کلین شیت ها به اسم گلر ثبت می شود. منظور من این بود که رکورد گل نخوردن مال مدافع ها هم هست. اما متاسفانه در ایران به گلر بیشتر از دفاع بها می دهند. من منظورم مهدی رحمتی نیست؛ مهدی گلر اول ایران است و هنوز هم روی دستش نیست ولی وقتی تیم ما در این هفته ها 13 گل خورده، ما هم در این موفقیت سهیم هستیم. کل تیم باید در این جور مواقع تشویق بشوند. جالب اینکه ما بعد از این همه بازی خوب اگر اشتباهی کنیم می خواهند ریشه مان را بزنند.


سايت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها