کد خبر: ۱۱۹۳۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
بازي با تيم علي دايي، در حالي پيش روي پرسپوليس قرار دارد كه يحيي گل محمدي مي‌خواهد براي اين تيم تركيب متفاوتي را به زمين بفرستد.

جام ورزشي؛ پيروزي مقابل ذوب آهن در جام حذفي هم دليلي نمي شود تا يحيي گل محمدي دست به تركيب اصلي تيمش نزند. گل محمدي بعد از اين برد قصد دارد پرسپوليس را با چند تغيير به مصاف راه آهن و شاگردان علي دايي بفرستد. گفته مي شود براي اين بازي رضا نورمحمدي، محمد نوري و كريم انصاري فرد به تركيب اصلي برمي گردند تا از ابتدا براي پرسپوليس بازي كنند. از سويي ديگر شنيده مي شود ولاتكو، و پرويچ و هادي نوروزي هم از تركيب اصلي خارج مي شوند تا جا براي انصاري فرد و نوري باز شود.


نكته اينكه هادي نوروزي پس از چند بازي اين بار نيمكت نشين مي شود تا كريم انصاري فرد از ابتدا براي پرسپوليس بازي كند. ضمن اينكه محمد نوري هم بعد از چند بازي نيمكت نشيني با گلي كه روبروي ذوب آهن به ثمر رساند به تركيب اصلي برمي گردد تا در خط مياني پرسپوليس بازي كند.پرويچ و ولاتكو هم كه از زمان حضورشان در پرسپوليس بيشتر بازي‌ها در تركيب اصلي حضور داشتند براي اين بازي از تركيب فيكس خارج مي شوند تا از روي نيمكت بازي همبازي‌هاي خود را ببينند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها