کد خبر: ۱۱۹۳۱۱
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
مسئولان باشگاه راه‌آهن قرار است تا ظهر امروز درباره حضور در ديدار مقابل پرسپوليس تصميم بگيرند.
ديدار دو تيم پرسپوليس و راه‌آهن از ساعت 17:30 امروز آغاز خواهد شد اما اين موضوع در حالي است که مسئولان باشگاه راه‌آهن نسبت به عدم حق استفاده از ميزباني گلايه‌مند هستند و اعلام کردند در ورزشگاه‌ آزادي بازي نخواهند کرد. قرار است هيئت رئيسه اين باشگاه تا ظهر امروز جلسه‌اي را برگزار کند و در اين باره تصميم بگيرد.

به گزارش فارس، کاظم اماني قائم مقام باشگاه راه‌آهن در اين زمينه به فارس گفت: ما دنبال حق خود هستيم و تمام تبعات آن را به گردن خواهيم گرفت. يا با گلايه‌مندي شروع مي‌کنيم تا براي سال آينده مقدماتي را براي ميزباني خود فراهم کنيم يا اينکه در جلسه تصميم مي‌گيريم در بازي حاضر نشويم.

وي با اشاره به حضور مسئولان راه آهن در جلسه هماهنگي پيش از بازي که روز گذشته برگزار شد خاطرنشان کرد: به احترام سازمان ليگ مديران ما در اين جلسه حاضر شدند. اعلام کرديم که مي‌خواهيم از حداقل ميزباني خود بهره ببريم و به همين دليل اگر در بازي حاضر شويم با پيراهن قرمز که رنگ دوم تيم است وارد ميدان مي‌شويم.

قائم مقام باشگاه راه‌آهن درباره اجاره آزادي افزود: ما هيچ کاري در اين زمينه انجام نداده‌ايم. اگر قرار باشد بازي در آزادي برگزار شود ما اعلام کرديم که نه اجاره‌اي پرداخت مي‌کنيم و نه کار ديگري خواهيم کرد.

علي کاظمي، دبير سازمان ليگ درباره عدم اجاره ورزشگاه آزادي از سوي مسئولان راه‌آهن خاطرنشان کرد: در آيين‌نامه به صراحت اعلام شده در موارد اين چنيني سازمان ليگ مي‌تواند وارد شود و تصميمات لازم را بگيرد. اگر تصميم سازمان مورد اعتراض باشگاه بود به شوراي حل اختلاف خواهد رفت و در آنجا مشکل برطرف مي‌شود. اين بازي در صورتي که راه‌آهني‌ها اعلام آمادگي کنند مشکلي براي برگزاري ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها