کد خبر: ۱۱۹۳۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تيم تراکتورسازي تبريز گفت: بازي درگيرانه‌اي مقابل استقلال داشتيم و اين مسابقه اصلا به ما نچسبيد.
مسعود ابراهيم‌زاده مورد شکست يک بر صفر تيمش مقابل استقلال گفت: بازي اصلا به ما نچسبيد. در نيمه اول درگيري‌هاي زيادي وجود داشت و جو استاديوم بسيار بد بود اما در نيمه دوم شرايط بهتر شد استقلال از موقعيت نصفه نيمه‌اي که به دست آورد، روي اشتباه ما به گل رسيد. در نيمه دوم 70 تا 80 درصد مالکيت توپ در اختيارمان بود اما نتوانستيم خوب نتيجه بگيرم. انشاءالله از ديدارهاي بعد اين موضوع را جبران کنيم.

به گزارش فارس ،وي افزود: بازيکنانمان با اعتماد به نفس کاذب بازي مي‌کردند و باعث شد چنين اتفاقي بيفتد انشاءالله اين باخت باعث شود غرورمان را از دست بدهيم و در ديدار با الجيش قدرتمند ظاهر شويم.

بازيکن تيم تراکتورسازي در مورد اينکه جو ورزشگاه مقابل استقلال بسيار بد بود، عنوان کرد: مصاحبه‌هايي که قبل از بازي انجام شد و اعلام مي‌کردند به هواداران تراکتورسازي جا نمي‌دهيم باعث شد جو خوبي در ورزشگاه به وجود نيايد. هواداران دو تيم از صبح زود در ورزشگاه حاضر شدند و همين مسئله باعث خستگي و عصبانيت آنها شد. بازي‌هاي سختي در ادامه پيش رو داريم اگر در ديدار مستقيم مقابل سپاهان به پيروزي برسيم شک نکنيد قهرمان خواهيم شد.

وي در مورد ديدار روز سه‌شنبه تراکتورسازي مقابل الجيش قطر در ليگ قهرمانان آسيا گفت: براي کسب سه امتياز به ميدان مي‌رويم اما اگر به تساوي هم برسيم بسيار خوب است. چرا که با يک امتياز به صدر جدول مي‌رسيم. با قدرت کامل به مصاف الجيش مي‌رويم و از اين بازي برد مي‌خواهيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها