کد خبر: ۱۱۹۲۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بازی درگیرانه‌ای مقابل استقلال داشتیم و این مسابقه اصلا به ما نچسبید.

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مورد شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: بازی اصلا به ما نچسبید. در نیمه اول درگیری‌های زیادی وجود داشت و جو استادیوم بسیار بد بود اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد استقلال از موقعیت نصفه نیمه‌ای که به دست آورد، روی اشتباه ما به گل رسید. در نیمه دوم 70 تا 80 درصد مالکیت توپ در اختیارمان بود اما نتوانستیم خوب نتیجه بگیرم. انشاءالله از دیدارهای بعد این موضوع را جبران کنیم.

وی افزود: بازیکنانمان با اعتماد به نفس کاذب بازی می‌کردند و باعث شد چنین اتفاقی بیفتد انشاءالله این باخت باعث شود غرورمان را از دست بدهیم و در دیدار با الجیش قدرتمند ظاهر شویم.

بازیکن تیم تراکتورسازی در مورد اینکه جو ورزشگاه مقابل استقلال بسیار بد بود، عنوان کرد: مصاحبه‌هایی که قبل از بازی انجام شد و اعلام می‌کردند به هواداران تراکتورسازی جا نمی‌دهیم باعث شد جو خوبی در ورزشگاه به وجود نیاید. هواداران دو تیم از صبح زود در ورزشگاه حاضر شدند و همین مسئله باعث خستگی و عصبانیت آنها شد. بازی‌های سختی در ادامه پیش رو داریم اگر در دیدار مستقیم مقابل سپاهان به پیروزی برسیم شک نکنید قهرمان خواهیم شد.

وی در مورد دیدار روز سه‌شنبه تراکتورسازی مقابل الجیش قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم اما اگر به تساوی هم برسیم بسیار خوب است. چرا که با یک امتیاز به صدر جدول می‌رسیم. با قدرت کامل به مصاف الجیش می‌رویم و از این بازی برد می‌خواهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها