کد خبر: ۱۱۹۰۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
کاپيتان تيم فوتبال پيکان گفت: بازي با ذوب‌آهن يکي از حساس ترين ديدارهاي فصل پيکان است و بيش از 3امتياز ارزش دارد.
محمد‌رضا طهماسبي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد تساوي بدون گل تيمش مقابل مس کرمان گفت: هرچند کسب تساوي در کرمان نتيجه بدي نيست اما يک امتياز چاره‌گشاي کار نيست و دردي از ما دوا نمي‌کند. بازي وضعيت بدي نداشت و بيشتر توپ در ميانه ميدان بين دو تيم رد و بدل مي‌شد. اي کاش اين يک امتياز‌ها را در ديدارهاي قبلي به دست مي‌آورديم.

وي در مورد اينکه چرا پيکان در نيم‌فصل دوم نتوانسته نتايج خوبي کسب کند اظهار داشت: شايد بزرگترين دليل افت تيم ما در نيم‌فصل دوم مصدوميت‌هاي بازيکنانمان بوده باشد که هيچ وقت تمامي بازيکنان را به طور کامل در اختيار نداشت. هميشه با حضور يکي دو مصدوم و محروم به مصاف حريفان رفتيم و نتوانستيم از کل توان تيم استفاده کنيم.

کاپيتان پيکان در مورد اينکه آيا تيمش مي‌تواند در ليگ برتر باقي بماند گفت: نااميد نيستيم و کارمان را با قدرت دنبال مي‌کنيم. همانطور که در نيم‌فصل اول در مقطعي 4_ 5 پيروزي پشت سر هم به دست آورديم شايد اين بار هم همين روند براي ما تکرار شود البته سرنوشت ما در اختيار خودمان نيست و به نتايج ساير تيم‌ها هم نگاه مي‌کنيم. در کل فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و اميدوارم به موفقيت برسيم.

طهماسبي در مورد ديدار حساس هفته آينده پيکان مقابل ذوب آهن تصريح کرد: اين بازي ارزشش خيلي بيشتر از 3 امتياز است و با توجه به اينکه ذوب آهن يکي از رقباي مستقيم ماست با پيروزي در اين بازي مي‌توانيم اميدوار شويم. در نيم‌فصل دوم دو بازي بسيار حساس داشتيم. در يک ديدار به مصاف آلومينيوم رفتيم که به پيروزي رسيديم و مسابقه حساس بعدي ما مقابل ذوب آهن است که دعا مي‌کنم در اين ديدار هم بتوانيم به پيروزي برسيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها