کد خبر: ۱۱۸۹۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
معاونین وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا در لندن با یکدیگر ملاقاتی دوجانبه داشتند که در جریان آن علاوه بر بررسی مسائل دوجانبه، اوضاع کنونی پیرامون سوریه را نیز بررسی کردند.

به گزارش598، فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ویکتوریا نولاند" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که "ویلیام برنز" و "میخائیل بوگدانوف" معاونین وزرای امور خارجه آمریکا و روسیه روز پنج شنبه در لندن در نشستی دوجانبه به بررسی طیف وسیعی از روابط بین دو کشور پرداختند.

به گفته وی، روز پنج شنبه در لندن همچنین نشست سه جانبه «برنز، بوگدانوف، ابراهیمی» در خصوص اوضاع سوریه نیز برگزار شد که هر دو دیدار در حاشیه نشست «دوستان یمن» صورت گرفتند.

نولاند گفت: بوگدانوف و برنز در نشست دوجانبه خود در خصوص طیف وسیعی از مسائل مربوط به روابط دوجانبه روسیه و آمریکا به مذاکره پرداخته و در عین حال وضعیت کنونی پیرامون مناقشه سوریه را نیز مورد تبادل نظر قرار دادند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به جزییات مذاکرات برنز و بوگدانوف، یادآور شد که ملاقات دیپلمات‌های بلندپایه روسی و آمریکایی بعد از دیدار وزرای امور خارجه دو کشور در تاریخ 26 فوریه در برلین امکان پذیر شد که بر اساس تصمیم دو طرف قرار شد تا تلاش بیشتری برای حل و فصل مشکلات بوجود آمده در روابط دو کشور صورت بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها