کد خبر: ۱۱۸۹۵۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۱
دومین دوره قرعه کشی جشنواره عید تا عید ویژه حسابهای پذیرندگان دستگاه‌های پایانه فروش در بانک صادرات ایران با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تقدیر از پذیرندگان روز سه شنبه 15 اسفند ماه برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران ، اين بانک در پاسخ به اعتماد و همراهي مشتريان، جشنواره عيد تا عيد (از ميلاد پيامبر اکرم (ص) تا ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س)) را به منظور اعطاء تسهيلات ويژه و جوايز ارزنده به پذيرندگان فعال داراي حساب در بانک صادرات ايران و متصل به پايانه هاي فروش را از 10 بهمن ماه سال­جاري تا 10 ارديبهشت ماه سال 92 به اجرا در آورده و در اين راستا دومين دوره قرعه کشي را در 15 اسفند برگزار کرد و مبلغ 12.268.000.000 ميليارد ريال براي تعداد 1771 برنده تعيين و فهرست آنها در وب سايت اين بانک به نشاني: www.bsi.ir درج شده است.

گفتني است اولين دوره قرعه کشي پذيرندگان 22 بهمن ماه برگزار و مبلغ 12 ميليارد و 500 ميليون ريال براي تعداد 2051 برند تعيين گرديد و سومين دوره قرعه کشي نيز در اواسط فروردين ماه سال آتي برگزار خواهد شد.

بر اساس طرح ياد شده، پذيرندگان بر مبناي شاخص­هاي مربوط به معدل ماهيانه مانده حساب حاصل از تراکنش هاي بر روي پايانه فروش ارزيابي و با توجه به امتياز به دست آمده در يکي از 9 دامنه امتياز رتبه بندي و بر حسب آن از تسهيلات و جوايز ويژه بهره مند خواهند شد.

شايان ذکر است اين بانک با هدف قدرداني از همراهي و وفاداري مشتريان طي اين طرح به پذيرندگان تا سقف 2 ميليارد و 500 ميليون ريال تسهيلات اعطا خواهد نمود و متقاضيان لازم است جهت استفاده از تسهيلات اعطاي حداقل در 3 ماه متوالي 30 امتياز لازم کسب نمايند. در ضمن پذيرندگاني که امتياز مطلوب را کسب نمايند مي توانند حداکثر 5 نفر را جهت دريافت تسهيلات در قالب طرح مبين شامل: خريد کالا، خريد خودرو و جعاله تعميرات مسکن به بانک معرفي نمايند.

بر اساس اين گزارش مشتريان و پذيرندگان گرامي مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر و آگاهي از فهرست پذيرندگان برنده شده در اولين و دومين دوره قرعه کشي به وب سايت اين بانک به نشاني www.bsi.ir مراجعه نمايند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها