کد خبر: ۱۱۸۸۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۱۸ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از تلاش و غیرت کادر فنی و بازیکنان این تیم تقدیر کرد.

* فتح الله زاده: استقلال یکی از بهترین مسابقات خود در سالهای اخیر را انجام داد


علي فتح الله زاده بلافاصله پس از پیروزی آبی پوشان در بازی حساس مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «این برد، نمایشی کامل از سعی و کوشش بازیکنان باغیرت و کادر فنی مجرب استقلال بود که در حضور گسترده و پرشور هواداران، شب زیبایی را رقم زد.»


وی افزود: «استقلال یکی از بهترین مسابقات خود در سال های اخیر را انجام داد و به شخصه به این تیم افتخار می کنم و به تلاش مجموعه در ثبت این پیروزی درود می فرستم.»


* جعفری: تراکتورسازی درخشش لازم را نداشت، اما یک پای قهرمانی هستیم


محمدحسین جعفری پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال گفت: «بازی خوبی بود. به استقلال تبریک می‌گویم البته بازی حاشیه‌هایی هم داشت و حاشیه‌های بازی برگشت در تهران بیشتر از حاشیه‌های رفت در تبریز بود. ضمن اینکه تراکتورسازی درخشش لازم را در این بازی نداشت.»


وی در مورد شعار علیه خودش گفت: «هواداران باید به همدیگر احترام بگذارند، این کارها خودزنی است. هواداران باید احترام تیم رقیب را داشته باشند. این کارها با فرهنگ ایرانی اسلامی ما همخوانی ندارد. باید این اتفاقات جمع شود، بحث من فقط توهین به من نیست، بلکه فوتبال برای شور و نشاط اجتماعی است نه برای اعصاب خردکنی.»


وی در مورد اینکه از این باخت ناراحت هست، گفت:‌ «طبیعی است تیمم باخته و من ناراحتم اما چیزی از شایستگی‌های تراکتورسازی کم نشده است. 5 بازی دیگر باقی مانده و مدعیان بالای جدول بازی‌های سختی پیش رو دارند. تراکتورسازی فعلا یک پای قهرمانی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها