کد خبر: ۱۱۸۶۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۷ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش بولتن نیوز به نقل از  ماهستیم، نعیمه اشراقی که یکی از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و یکی از فعالان فضای مجازی می باشد در جدیدترین پست که در فیس بوک منتشر کرده است توجه مخاطبان را به نظر سنجی انتخاباتی میان آقایان اسفندیار رحیم مشایی و سید محمد خاتمی با هدف آزادی سران فتنه جلب کرده است.
 
گفتنی است اظهارات نعیمه اشراقی همیشه مورد توجه رسانه های ضدانقلاب قرار گرفته به نحوی که او نیز مایل است برخی از اظهارات ش را که در محافل داخلی خریدار ندارد، در رسانه هایی چون جرس و ... منتشر کند! به عنوان مثال به اظهار نظر وی در خصوص حجاب می پردازیم: «مسئله حجاب هر گز جزو دغدغه‌های امام نبوده و نسبت به این موضوع، بدوا کمتر اظهار نظر کرده است، مگر با اولویت و محوریت موارد اساسی یا به عنوان پاسخ به برخی پرسش ها به این مورد بصورت حاشیه ای ورود داشته اند».
 
 
صحبت‌‌های اشراقی در حالی مطرح و به امام منتسب می‌شود که امام خمینی(ره) بارها و بارها بر لزوم رعایت حجاب توسط بانوان تاکید کرده‌اند که برای بیان نظرات و آراء ایشان و انتقال آن به نسل‌های آینده لزوما نباید نسبت خویشاوندی با ایشان داشت و با یک سرچ ساده در صحیفه امام خمینی(ره) و مروری بر فرمایشات ایشان می‌شود به حقیقت این امر دست یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها