کد خبر: ۱۱۸۴۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل استقلال در تماس با فرزند حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی‌زاده، آرزوی شفاي کامل برای نماینده مجلس شورای اسلامی داشت.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي فتح الله زاده برای نماینده مردم شریف شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی آرزوی بهبود و شفا کامل از درگاه الهی مسالت کرد.  فتح الله زاده سه شنبه شب در تماس با فرزند حجت الاسلام و المسلمین سید جلال یحیی زاده آخرین وضعیت وی را جویا شد و از روند درمان رئیس پیشین کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی اطلاع یافت.


مدیرعامل استقلال در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کرد که حجت الاسلام و المسلمین سید جلال یحیی زاده هر چه زودتر بهبود کامل را بازیافته و مانند گذشته در راه خدمت رسانی به مردم گام بردارد. فتح الله زاده همچنین از هواداران میلیونی باشگاه خواست تا برای شفا حجت الاسلام و المسلمین سید جلال یحیی زاده دعا کنند.


حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجلال یحیی‌زاده نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته و برای دومین بار دچار عارضه سکته مغزی شد و به کما رفت. وی که یکشنبه شب سکته مغزی کرده بود و قدرت تکلم خود را از دست داده بود، شب گذشته مجددا سکته مغزی کرد.


سايت استقلال

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها