کد خبر: ۱۱۸۴۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی فیزیکی و بدون حاشیه ای از هر دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن شاهد بودیم برد، پرسپولیس در این بازی نشان داد که این تیم روند رو به رشدش را تداوم داده است.
به گزارش 598،محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با اینکه این بازی از حساسیت  خاصی برخوردار  بود اما هر دو تیم فوتبال پرسپولیس  و ذوب آهن برای رسیدن به گل فوتبال هجومی ارائه دادند.
 
کلهر در ادامه اظهار داشت:  تیم های فوتبال پرسپولیس  و ذوب آهن در نیمه اول خوب بازی نکردند  اما در نیمه دوم  فوتبال با کیفیتی  را ارائه ندادند با اینکه  چمن ورزشگاه فولاد شهر کیفیت لازم را نداشت اما بازیکنان هر دو تیم در ارسال پاس پر اشتباه ظاهر شدند.
 
وی درباره عملکرد تیم فوتبال ذوب آهن گفت: به هر حال  برای تیم فوتبال  ذوب آهن برد این بازی مهم چرا که از حق  میزبانی  برخوردار بود ذوبی ها با برنامه در این بازی بودند و فوتبال خوبی اراه دادند اما نتوانستد پرسپولیس  را ببرند و به مرحله نیمه نهایی را ه یابند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: به نظرم ذوب آهن  با مهره های خوبی که دارد جایگاهش در قعر جدول  نیست ذوبی ها هر چه که به آخر مسابقات نزدیک می شوند فوتبال روان تری ارائه می دهند.

وی درباره تعویض های صورت گرفته در این بازی گفت: تعویض های انجام شده توسط گل محمدی تاثیر گذار بود محمد نوری با حضورش در نیمه  دوم روند بازی را به نفع پرسپولیس تغییر داد نوری با خلاقیتی که دارد در بازی های  که پرسپولیس  به مشکل بر می خورد می تواند گره گشا باشد در مجموع تعویض ها برای ارائه بازی هجومی و رو به جلو انجام شد.

وی درباره شانس قهرمانی پرسپولیس  درجام حذفی گفت:  پرسپولیس شایسته قهرمانی  در جام حذفی است موفقیت در جام حذفی باعث ایجاد تحول در پرسپولیس می شود سرخ پوشان از بحران خارج می شوند و به روزهای اوجشان بازی می گردند.
 
کلهر در باره شانس  عدم سقوط  ذوب آهن در لیگ برتر گفت: ذوب آهن خیلی بهتر از ابتدای فصل بازی می کند اگر فرهاد کاظمی روی مسائل روحی و روانی بازیکنانش بیشتر کار کند به طور حتم ذوب آهن نتیجه لازم را مقابل حریفانش می گیرد و در لیگ برتر باقی می ماند این تیم اصفهانی  توانایی صعود به بالای جدول  را دارد.
 
پیشکسوت پرسپولیس درباره نباختن این تیم از زمان  حضور گل محمدی گفت: هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم هماهنگی بنی سه خطوطو پرسپولیس  هم بهتر می شود. یحیی  گل محمدی  نقش موثری در روند رو به رشد سرخ پوشان داشته و  روی موفقیت تاثیر گذار است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: انجام کارهای ترکیبی در جناحین نسبت به ابتدای فصل در تیم پرسپولیس بیشتر انجام می گیرد یحیی گل محمدی در انتخاب بازیکنان پرسپولیس  اشتباه نکرد و دو بازیکن  خارجی خوب به ترکیب اضافه کرده است.
 
وی در پایان  خاطر نشان کرد: پرسپولیس  از زمان گل محمدی  باخت نداشته است این تیم جدایی نتیجه گیری بازی زیبایی هم انجام می دهد.

گفتنی است: تیم فوتبال پرسپولیس توانست با نتیجه 1 بر صفر از سد تیم فوتبال ذوب آهن بگذرد در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف داماش گیلان برود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها