کد خبر: ۱۱۸۳۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم مقدونیه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از درخشش نیلسون خوشحالم و امیدوارم این موفقیت در ادامه نیز به کمک ما بیاید.

به گزارش 598،ولادتکو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن، گفت: بازی سنگینی را مقابل ذوب‌آهن برگزار کردیم. حریف‌مان از لحاظ تاکتیکی شرایط بسیار خوبی داشت وزش باد کیفیت مسابقه را پائین آورده بود و از این لحاظ باعث شد همانند مسابقه قبل نتوانیم بازی روانی را ارائه کنیم.

وی افزود: هدف‌مان این است که به فینال جام حذفی برسیم مقابل ذوب‌آهن بازی را بد شروع کردیم و اصلا دوست نداشتیم بازی به 120 دقیقه بکشد. هرچه از زمان بازی گذشت توانستیم با شرایط آب و هوایی بیشتر کنار بیاییم. از درخشش نیلسون در این مسابقه بسیار خوشحال هستم و امیدوارم او با عملکردش ما را در رسیدن به موفقیت و قهرمانی در جام حذفی کمک کند.

ولادتکو در مورد اینکه آیا از عملکرد خودش رضایت داشت، تصریح کرد: شاید نتوانستم کیفیتی که در مسابقات قبلی ارائه می‌کردم را ارائه کنم. با تیمی بازی داشتیم که فوتبال را بسیار روان بازی می‌کرد و در جریان مسابقه زمین شرایطی داشت که توپ مدام می‌پرید. حریف‌مان از ما شناخت خوبی داشت در فوتبال همیشه فراز و نشیب وجود داشت. از این خوشحالم که غافلگیر نشدیم و با کسب یک پیروزی ارزشمند توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

مهاجم پرسپولیس تاکید کرد: همه دوست دارند فوتبال زیبایی از پرسپولیس ببینند. ما دیروز در 2 وقت 15 دقیقه فوتبال زیبایی را ارائه کردیم و هرچه در توان داشتیم به معرض نمایش گذاشتیم امیدوارم در 2 دیدار پایانی جام حذفی بتوانیم موفق باشیم و در نهایت به مقام قهرمانی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها