کد خبر: ۱۱۸۳۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
تهیه‌کننده‌ی ویژه‌ برنامه تحویل سال شبکه آموزش با اعلام اینکه نیما کرمی به عنوان مجری روز عید با مخاطبان شبکه آموزش همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این برنامه که به احتمال زیاد با عنوان «کبیسه» به روی آنتن می‌رود. متناسب با اهداف و رویکرد شبکه آموزش تهیه می‌شود.

مجید یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول طراحی آیتم‌های ویژه برنامه تحویل سال شبکه آموزش هستیم و باید همین جا اعلام کنم که این برنامه قرار است متفاوت‌تر از سایر شبکه‌ها به لحاظ مضمونی و محتوا تولید و پخش شود.

وی تفاوت برنامه «کبیسه» را نسبت به سایر برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های دیگر اینگونه دانست: ما در این برنامه به دنبال آوردن بازیگر‌، خواننده‌، ورزشکار و... نیستیم و عمده تلاش ما این است که برنامه را متناسب با اهداف و رویکرد شبکه آموزش پیش ببریم.

همچنین او با اشاره به ساعت پخش برنامه «کبیسه»، اعلام کرد: این برنامه روز چهارشنبه، 30 اسفند ماه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تا 15 و تا لحظه تحویل سال با مخاطبان شبکه آموزش با اجرای نیما کرمی همراه است.

یوسفی در پایان درباره‌ی انتخاب مجری برنامه «کبیسه» گفت: از همان ابتدا نیما کرمی را به عنوان مجری برنامه انتخاب کردیم و ایشان اولین انتخابمان بود و خیلی راحت پذیرفت که اجرای این برنامه را عهده‌دار باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها