کد خبر: ۱۱۸۲۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
مسئول فوتبال قطع عضو جانبازان و معلولین گفت: فوتبال قطع عضو هم باید مانند فوتبال 7 نفره جهانی و المپیکی شود و به جایگاه اصلی‌ خودش برسد.

به گزارش 598، غلامحسین غنی، مسئول فوتبال قطع عضو فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: فوتبال قطع در بین فوتبال‌ها جذابیت و زیبایی خاصی دارد که متأسفانه از نظر تبلیغ رسانه‌ای در حقش اجحاف شده است و بازتاب کمی داشته است در حالی‌که می‌تواند طرفداران زیادی را جذب کند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف مورد نظر ما برای فوتبال قطع عضو جوانگرایی و شناخت استعدادهای جدید است، به همین منظور تمام تیم‌های حاضر در مسابقات باید حداقل 2 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب تیم داشته باشند تا بازیکنان مستعد به تدریج به بدنه تیم ملی اضافه شوند. فوتبال قطع عضو هم باید مانند فوتبال 7 نفره جهانی و المپیکی شود و به جایگاه اصلی خودش برسد.

غنی با اشاره به حضور کمیته فنی به منظور شناسایی بازیکنان مستعد برای تیم ملی گفت: در جریان برگزاری  مسابقات، کمیته فنی عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشته و افراد منتخب برای حضور در اردوهای آمادگی به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی درباره برنامه‌های برون مرزی سال آینده برای فوتبال قطع عضو گفت: مسابقات باشگاه‌های جهان اردیبهشت سال 92 با نام جام ویکتور در روسیه برگزار می‌شود، اولین رویداد برون‌مرزی سال آینده است که چنانچه شرایط فراهم شود در آن شرکت می‌کنیم. رقابت‌های قهرمانی آسیا در ازبکستان، آیواز که شهریور ماه در هلند برگزار می‌شود و جهانی مکزیک، از جمله برنامه‌های سال جاری است. سال پرکاری را پیش رو داریم و باید هر چه قوی‌تر در این راه گام برداریم.

دهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور فوتبال قطع عضو با حضور نمایندگانی از 10 استان از 17 تا 21 اسفند ماه در مجموعه ورزشی شهدای شهرداری شهرستان لواسانات برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها