کد خبر: ۱۱۸۱۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
شوراي تامين استان تهران امروز در سازمان ليگ جلسه برگزار کرد و 5 مورد به تصويب رسيد.
به گزارش فارس، جلسه کميسيون شوراي تامين استان تهران ظهر امروز( 15 اسفند) به دعوت سازمان ليگ و با هدف بررسي برنامه‌هاي پيش رو در ليگ برتر و جام حذفي به ميزباني تيم‌هاي تهراني تشکيل و پس از بحث و تبادل نظر پيرامون موضوعات مطروحه زير تصويب شد و مقرر گرديد به مورد اجرا گذاشته شود.



1- کليه بازي‌ها به شرح برنامه اعلام شده در ساعت و تاريخ مقرر برگزار شود.

2- با توجه به استقبال تماشاگران از مسابقه استقلال و تراکتورسازي مقرر شد در خصوص استقرار علاقمندان اقدام بايسته انجام شود و هر يک از نهادهاي ذيربط با تلاش‌هاي مضاعف بر اساس طرح عملياتي و وظايف ذاتي خود عمل کنند تا شرايط مطلوب‌تري براي برگزاري مسابقات فراهم شود.

3- با توجه به مشکلات فيزيکي و محيطي و ترافيکي و عدم امکان ارائه خدمات عمومي، انجام مسابقه پرسپوليس و راه‌آهن در ورزشگاه اکباتان به مصلحت تشخيص داده نشد و اين مسابقه طبق برنامه در ورزشگاه آزادي برگزار مي‌شود.

4- با پيشنهاد سازمان ليگ مبني بر برگزاري مسابقات تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال در ديدارهايي که ميهمان هستند در فصل آتي و با رفع اشکالات موجود با برگزاري اين ديدارها در ورزشگاه تختي موافقت شد.

5- با توجه به درخواست مديرعامل محترم باشگاه فرهنگي ورزشي راه‌آهن در رابطه با ميزباني در ورزشگاه جديد واقع در منطقه 19 تهران موافقت شد با هماهنگي قبلي از محل بازديد و گزارش‌هاي مربوطه جهت بررسي در دستور کار جلسه بعدي کميسيون شوراي تامين استان تهران قرار گيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها