کد خبر: ۱۱۸۰۶۴
زمان انتشار: ۰۵:۱۴     ۱۶ اسفند ۱۳۹۱
دو سوت مورددار و حاشیه‌ساز ابتدا صدرجدول را به تراکتورسازی داد و بعد هم پس گرفت

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- دست به دست شدن صدر جدول رده‌بندی در آخرین بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر تحت تاثیر سوت‌های مشکوک و جنجال‌ساز قرار گرفت.

ابتدا به تبریز برویم آنجا که تراکتورسازی ۲ - ۱ از نفت تهران پیش بود که روی یک ریباند شوت محکم احمد آل‌نعمه در قعر دروازه میزبان قرار گرفت ولی محسن قهرمانی روی پرچم کمک خود این گل را مردود دانست. کمک‌داور اعتقاد داشت که یک بازیکن نفت در موقعیت آفساید مانع دید کامل دروازه‌بان تراکتورسازی شده و گل نباید پذیرفته شود و این تصمیم اعتراض شدید نفتی‌ها به همراه داشت ولی در ‌‌نهایت تغییری در تصمیم تیم داوران ایجاد نشد. آن هم در شرایطی که برخی بینندگان منصف معتقد بودند که بازیکن نفت مشکلی در دید دروازه‌بان تراکتورسازی ایجاد نکرده بود(که البته در برنامه نود مشخص شد نفتی ها اعتراض بی دلیلی به داور داشته اند).

اما در قم یدا... جهانبازی در یک صحنه کاملا مشکوک مورد همکاران خود در تبریز را جبران کرد. استقلال با یک گل از صبای قم عقب بود و با این نتیجه تراکتورسازی به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین می‌شد ولی در اولین دقیقه وقت‌های تلف شده جهانبازی روی بی‌احتیاطی حق‌جو مدافع تعویضی صبای قم در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. البته در این صحنه تصمیم جهانبازی درست بود ولی اعتراض شدید بازیکنان صبا به این خاطر بود که قبل از حرکت ناشیانه حق‌جو، حنیف عمران‌زاده روی ارسال از سمت راست استقلالی‌ها با خطا مانع دفع توپ توسط مجید حیدری شد و این توپ موقع فرود آمدن تبدیل به پنالتی شد.

تصویر آهسته و تکرار چندباره آن هم حداقل بیینده‌های عادی را با بازیکنان معترض صبا هم‌عقیده می‌کرد ولی در ‌‌نهایت این پنالتی توسط آرش برهانی گل شد تا استقلال با همین یک امتیاز دوباره به صدر جدول رده‌بندی تکیه بزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها