کد خبر: ۱۱۸۰۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: از فتح‌الله‌زاده می‌خواهیم روز جمعه نصف ورزشگاه را به تراکتورسازی بدهد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد حسین جعفری در مورد وضعیت تراکتورسازی صحبت های زیر را انجام داد:

 

فکر می کنید از بین استقلال، سپاهان و تراکتورسازی کدام تیم شانس قهرمانی دارند؟

 

من به شانس اعتقاد ندارم بلکه به شایستگی اعتقاد دارم. به تیم خودم هم اعتقاد و اعتماد کامل دارم. بازیکنان با غیرتی داریم و تیم هم با برنامه است. خدا را شکر می کنم در روزهایی که بد هم هستیم خدا کمک می کند. ما با وجودی که بی نام ونشان هستیم اما در حال تلاشیم که در کورس باشیم.

 

چرا بی نام و نشان؟ این همه طرفدار دارید.

 

ما بی نام و نشان نیستیم که یک پخش سراسری نداریم؟ کسی هم از ما حمایت نمی کند.

 

شما باتغییر برنامه های لیگ موافقید؟ چون باشگاه استقلال می گوید در عید می خواهد لیگ را برگزار کند نه جام حذفی؟

 

بحث تغییر نیست. من در جلسه ای که فتح الله زاده و رحیمی هم حضور داشتند بودم. سازمان لیگ می گوید می خواهد تا قبل از 20 اردیبهشت بازی های لیگ و جام حذفی تمام شود و دلیل این محدودیت هم برنامه های تیم ملی است. اگر قرار به این باشد باید طبق همین برنامه ریزی فعلی جلو رویم. ضمن اینکه قرار شده از هفته سی ام به بعد بازی های تیم های بالای جدول همزمان باشد و اگر بخواهند در عید لیگ را برگزار کنند چنین اتفاقی رخ نمی دهد. ضمن اینکه برنامه ریزی سازمان لیگ هم به هم می خورد. من البته باید این را بگویم که این فشردگی برنامه ها تیم های لیگ برتری را اذیت می کند به خصوص تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند. به استقلال هم بابت این موضوع حق می دهم. این یک اتفاق پیچیده است اما همه باید با هم تعامل کنیم. برنامه ریزی امسال لیگ به دلیل برنامه های تیم ملی کج بنا شده و تا ثریا هم کج می رود.

 

اکنون شما در باشگاه مشکلی ندارید؟

 

فقط پول نداریم. به این بازیکنان چیزی نداده ام. شبانه روزی می دوم تا پول تهیه کنم. نزدیک عید هستیم و در تلاش تا پولی بگیریم. بازیکنان واقعا از جان مایه گذاشته اند. تیم ما کم مهره است و روی نیمکت مهره های قدر کم داریم اما با این حال این بچه ها از جان مایه گذاشته اند. به همین دلیل خود را به آب و آتش می زنیم تا پول به دست بیاوریم.

 

شنیده ایم محسن فروزان ناراحت است؟

 

من به محسن بابت بازی نکردن حق می دهم اما فوتبال همین است. او سال گذشته ستاره شد و امسال نیست و باید تلاش کند سال دیگر به اوج بازگردد و دوباره به تیم ملی دعوت شود.

 

جمعه با استقلال بازی دارید. نمی خواهید کُری بخوانید؟

 

چرا کری می خوانم. من از فتح الله زاده که همزبان خودمان است و خودش هم بارها گفته که تیم دوم او تراکتورسازی است می خواهم که روز جمعه 50 درصد ورزشگاه در اختیار هواداران ما قرار دهد چون آذری زبان های زیادی در تهران هستند و می خواهند به حمایت ما بپردازند.

 

و اگر این 50 درصد را ندهند؟

 

اگر این کار را نکنند باید خودشان جوابگوی اذهان عمومی باشند. چطور استقلالی ها به هر شهری می روند چون هوادار دارند نصف ورزشگاه را می گیرند. مگر همین روز گذشته بیشتر هواداران استقلالی نبودند؟ البته این را هم بگویم من به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از هواداران تیم می خواهم در ورزشگاه به هیچ وجه به امیر قلعه نویی بی احترامی نکنند. او سال گذشته مربی تیم ما بوده و تیم را آسیایی کرده است و به گردنمان حق دارد. اگر هواداران دو تیم روز جمعه به هم احترام بگذارند باب جدیدی در ورزشگاه های ایران باز می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها