کد خبر: ۱۱۸۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰
عضو شوراي اسلامي شهر قم خطاب به نمايندگان مجلس گفت: موكلان شما از شما مي‌خواهند كه وقتي در مجلس تصميمي گرفته مي‌شود، رفاه و آسايش آنها در سفر به شهر مقدس قم لحاظ شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قم، عباس ذاكريان نايب رئيس كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم خطاب به نمايندگان مجلس گفت: قم تنها متعلق به يك ميليون نفري كه در آن زندگي مي‌كنند، نيست، بنابراين از پيشرفت، توسعه و عمراني و آباداني آن فقط ساكنان آن بهره‌مند نمي‌شوند. وقتي تنها در مدت دو هفته آغاز سال نو 15 ميليون نفر به اين شهر سفر مي‌كنند دور از ذهن نيست كه در طول سال و در مناسبت‌هاي مختلف نزديك به نيمي از جمعيت كشور براي زيارت به اين شهر مقدس سفر مي‌كنند.
وي ادامه داد: پس به راحتي مي‌توان فهميد كه عمران و آباداني و فراهم كردن زيرساخت‌هاي اين شهر زيارتي تنها خواست مردم اين شهر نيست بلكه مطالبه جدي موكلان شما هم است.
عضو شوراي شهر قم افزود: موكلان شما از شما مي‌خواهند كه وقتي در مجلس تصميمي گرفته مي‌شود، رفاه و آسايش آنها در سفر به شهر مقدس قم لحاظ شود تا آنها مجبور نباشند در رودخانه چادر بزنند و در گرماي طاقت فرساي تابستان و سرماي زمستان سرپناه امني نداشته باشند.
ذاكريان خاطرنشان كرد: همچنين در سفر پر و خير و بركت رهبر فرزانه انقلاب به قم در سال گذشته ايشان بر اين نكته تأكيد داشتند كه براي عمران قم نياز به يك كار دفعي است.
عضو كميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قم در ادامه افزود: علاوه بر مطالبه مردم قم به عنوان پيشتازان انقلاب كه در طول رژيم ستمشاهي مظلوم و در سال‌هاي طولاني پس از انقلاب مغفول بودند، نمايندگان مجلس با دو خواست اساسي ديگر مواجهند، يكي خواست موكلان آنها كه رفاه و آسايش و آباداني زيارتگاهشان را از نمايندگان مي‌خواهند و ديگري خواست رهبر فرزانه انقلاب كه لبيك به آن جزو شاخص‌هاي دين‌مداري هر فردي است.
وي اضافه كرد: نمايندگان مجلس بدانند كه اگر در فراهم كردن زمينه توسعه اين شهر مذهبي كه عش آل محمد (ص) است غفلت كنند علاوه بر خسران معنوي، مورد ملامت موكلانشان كه مردم شريف جاي جاي ايران اسلامي هستند، نيز قرار مي‌گيرند و به خواست رهبرشان نيز لبيك نگفته‌اند و توقع از نمايندگان مجلس اين است كه به وظيفه خود در قبال خواست رهبري و مردم عمل كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها