کد خبر: ۱۱۷۹۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۵ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی تیم بوکس جوان گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم از مسابقات قهرمانی آسیا دست پر بازگردیم و دل مردم و مسؤلان را شاد کنیم.

به گزارش 598، اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد زمان اعزام تیم بوکس جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات منظمی که در اردوها برگزار می‌شود همه مشت‌زنان جوان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و تا روز جمعه تمرینات خود را به صورت سبک پیگیری می‌کنیم. 

وی افزود: خوشحالم از اینکه مسؤلان فدراسیون و ورزش تلاش کردند تا تیم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شود. از همه اصحاب رسانه هم تشکر می‌کنم که همیشه ما را برای رسیدن به موفقیت حمایت می‌کنند. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم در پایان مسابقات دست پر بازگردیم و دل مردم و مسؤلان را شاد کنیم.

احدی تصریح کرد: همه کارهای اعزام تیم به فیلیپین مهیا شده و ساعت 21 روز شنبه به این مسابقات اعزام می‌شویم. البته ابتدا به کشور امارات اعزام می‌شویم و پس از آن به فیلیپین می‌رویم. 

هومن طوقانی در وزن 49 – کیلوگرم، ارسلان عبداللهی در وزن 56 ، هادی ماکوئی در وزن 60 -، احسان خدایاری در وزن 64-، ساسان زبیرم در وزن 69-، ‌مبین کهرازه در وزن 75 -، سیاوش امیدی در وزن 81 -، سینا قلعه بندی در وزن 91- و میلاد روشن زاده در وزن 91+ کیلوگرم  نفراتی هستند که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در ترکیب تیم ملی به فیلیپین اعزام خواهند شد. اکبر احدی به عنوان سرمربی و مجتبی فرجی به عنوان مربی تیم اعزامی را همراهی خواهند کرد. همایون اردلان سرپرست و فرزاد صادق‌پور به عنوان داور به همراه تیم به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

مسابقات بوکس قهرمانی آسیا 20 اسفند‌ماه در شهر سوبیت بی فیلیپین برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها