کد خبر: ۱۱۷۵۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
وزیر کشور سوریه:
وزیر کشور سوریه تأکید کرد توطئه جهانی که سوریه با آن روبرو است با توجه به وحدت ملت برای رویارویی با آن روزهای پایانی خورد را سپری می‌کند.

به گزارش598، خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «المنار»، «محمد ابراهیم الشعار» وزیر کشور سوریه در دیدار با کمیته آزادی های عمومی و حقوق بشر در پارلمان سوریه تأکید کرد که وحدت مردم سوریه موجب شده تا توطئه جهانی علیه کشور به روزهای پایانی خود نزدیک شود.

شعار در این دیدار به نقش وزارت کشور در حمایت از ارتش سوریه و ارگان‌های مبارزه با تروریسم اشاره کرد و بر تلاش برای ایجاد امنیت در کشور تأکید کرد.

در راستای راهکار سیاسی حکومت سوریه برای حل بحران این کشور وزیر کشور سوریه خبر داد که بیانیه‌ای منتشر کرده‌اند و از همه شهروندان سوری که مجبور به ترک کشور شده‌اند دعوت کرده که به کشور بازگردند.

وی با اشاره به فراهم شدن همه امکانات لازم برای ورود این افراد از سوی حلال احمر سوریه، تأکید کرد که وزارت کشور بیانیه دیگری منتشر کرده و از همه جریان‌ها و احزاب سیاسی معارض که در خارج از کشور حضور دارند دعوت کرده که برای مشارکت در گفتمان ملی سوریه به کشور بازگردند و همه تسهیلات لازم در مرز سوریه به آنها ارائه خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها