کد خبر: ۱۱۷۴۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۰۸     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
یک کارشناس بازار سرمایه از کاهش قیمت دلار تا 3 هزار تومان در روزهای آینده خبر داد .
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی مشرق ، روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد پس از مذاکرات آلماتی قزاقستان همچنان ادامه دارد ، بطوریکه امروز در بازار آزاد قیمت این ارز پر حاشیه تا 3430 تومان کاهش یافت .

محمد تقوی کارشناس اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به لغو تحریم برخی بانک ها در روزهای اخیر گفت : لغو تحریم بانک های ملت ،سینا و صادرات توسط اتحادیه اروپا نقش مهمی در تزریق ارز به بازار داشت و روند افزایشی ترزیق ارز کمک شایانی  به کاهش قیمت دلار کرد .

این کارشناس بازار افزود : آمارها از وجود 18میلیارد دلار در خانه های مردم حکایت می کند و کاهش این روزهای قیمت دلار باعث می شود که مقدار زیادی از این دلارها روانه بازار شود که پیش بینی می گردد این حجم ورودی  ارز به بازار و همچنین انتقال آسان ارز پس از لغو تحریم ها ،قیمت دلار را تا 3 هزار تومان در روزهای آینده کاهش دهد .

بر اساس آخرین گزارش میدانی خبرنگار ما هم اکنون دلار در صرافی ها 3400 تومان خریداری می گردد و صرافی ها فعلا فروشنده نیستند . 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
sharmandeh
UNITED STATES
۰۳:۵۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
قبل از این مذاکرات قیمت دلار در بازار آزاد در محدوده قیمتی 3750 تا 3800 تومان خرید و فروش می شد ، اما امروز برخی از صرافی ها خرید را متوقف و سایت هایشان را غیر فعال کرده اند و با قیمت 3500 فقط فروشنده هستند و پیش بینی می شود در ساعات آینده روند کاهش قیمت دلار در بازاز آزاد ادامه پیدا کند.
بر اساس آخرین گزارش میدانی خبرنگار ما هم اکنون دلار در صرافی ها 3400 تومان خریداری می گردد و صرافی ها فعلا فروشنده نیستند .

دو پاراگراف از دو خبر با دو متن متضاد یکی صرافی ها فعلا فروشنده نیستند دیگری فقط فروشنده هستند خودتون را به خری میزنید یا ما خوا نندگان

را دو ر از جون کم شعور می پندارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها