کد خبر: ۱۱۷۲۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
«گرگ وال‌ استریت» درام ضد سرمایه داری مارتین اسکورسیزی، تاریخ اکران عمومی خود را پیدا کرد.پیش بینی می شود نمایش عمومی فیلم ،با جنجال همراه شود.

به گزارش598، به نقل ازخبرگزاری فارس، تازه ترین ساخته سینمایی این فیلم ساز قدیمی نیویورکی، برای پانزدهم نوامبر سال جاری میلادی به روی پرده سینماها می‌رود.

کمپانی پارامونت که تهیه و توزیع کننده «گرگ وال‌ استریت» است ، می‌گوید این زمان بهترین تاریخ برای نمایش عمومی این فیلم است.

لیوناردو دی کاپریو در این فیلم درام در نقش اصلی بازی کرده است. او در این فیلم هم -مثل وسترن «جانگوی از بند رسته»-در نقش یک ضد قهرمان ظاهر می‌شود.

در «گرگ وال‌ استریت» وی در نقش یکی از دلالان معروف منطقه وال استریت به نام جردن بلفورث ایفای نقش کرده است.

بلفورث از یک آدم معمولی، تبدیل به یکی از چهره‌های با نفوذ و بزگ وال استریت شد. ولی سقوط او (که با یک رسوایی بزرگ مالی همراه بود)، باعث بدنامی‌اش شد .

ترنس وینتر فیلم‌نامه اقتباسی فیلم را بر اساس قصه کتاب شرح حال گونه و پر خواننده جردن بلفورث نوشته است.

مارتین اسکورسیزی در کنار کارگردانی «گرگ وال‌ استریت» ، یکی از تهیه کنندگان آن نیز هست . جونا هیل ،ژان دوژاردین، راب رینر، متیو مکوناهی، جو فاورو و کایل چاندرلر هم در این فیلم بازی دارند.

هنوز زمان اکران عمومی بین‌المللی ساخته جدید اسکورسیزی تعیین و اعلام نشده است. ولی پیش‌بینی می‌شود کشورهای بزرگ صنعتی جهان، یک هفته پس از اکران عمومی فیلم در آمریکای شمالی، آن را به روی پرده سینماهای خود ببرند.

«گرگ وال‌ استریت» بازگشت مارتین اسکورسیزی به دنیای مورد علاقه خود، پس از اکران عمومی ناموفق فیلم پر خرج تاریخی «هوگو» است.

این فیلم نوجوانانه با هزینه بالای تولید 170 میلیون دلاری خود، فروش بسیار کمی در سینماهای آمریکا و بقیه کشورهای جهان کرد.

در عین حال ،با این فیلم اسکورسیزی و دی کاپریو پس از سه سال دوباره با یکدیگر در یک فیلم سینمایی ،همکاری مشترک کردند.

آخرین فیلم مشترک این دو با هم «جزیره شاتر»(2010) بود که مورد استقبال منتقدان و تماشاگران سینما در سراسر جهان روبرو شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها