کد خبر: ۱۱۷۰۹۵
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
معاون گروه خودروسازی سایپا گفت: همه تعهدات مربوط به دوره منتهی به پایان بهمن با قیمت قبلی محاسبه می شود و برای کسانی که تعهدات تا ماه قبل داریم ، دعوت نامه فرستادیم تا برای پرداخت مابه التفاوت اقدام کنند.

به گزارش 598،محمد علی قادری افزود: برای مشتریانی که برای اسفند یا سال آینده نام نویسی کرده اند ، قیمت های جدید اعمال می شود.

وی گفت: فهرست قیمت ها با هماهنگی سازمان حمایت و وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سایت این گروه صنعتی اعلام شده است.

قادری با بیان اینکه عرضه گسترده خودرو باعث کاهش 15 تا 20 درصدی قیمت ها در بازار شده است، افزود: کارگروهی هم برای ارزیابی و بررسی راه های کاهش قیمت ها تشکیل شده است که امیدواریم با هماهنگی مجموعه عوامل درونی و بیرونی بتوانیم قیمت ها را کاهش دهیم.

وی گفت: کاهش قیمت ها خیلی مهم است چون به افزایش قدرت خرید مشتریان ما کمک می کند و اگر قیمت ها بالا باشد فروش هم سخت خواهد شد ، اما همه عوامل موثر در قیمت تمام شده به خودروسازی مربوط نمی شود و شرایط محیطی هم مانند بازار دیگر محصولات تاثیرگذار است.

معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا درباره کسانی که برای خرید وانت ها (خودرو کار) از طریق طرح نوسازی خودروسازی فرسوده یا تسهیلات بانکی اقدام کردند، افزود: قیمت این محصول تا پایان اسفند بر اساس نرخ های قبلی محاسبه می شود.

قادری افزود: همه نمایندگی های سراسر کشور و سایت اینترنتی گروه خودروسازی سایپا در زمینه فروش قطعی و پیش فروش خودرو فعال است و علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر از طرح دیدگاه و مشکلات می توانند با شماره تلفن 096770 تماس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها