کد خبر: ۱۱۶۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
مهاجم تيم نفت تهران گفت: «برای دوست و هم‌باشگاهی قدیمم آرزوی موفقیت می‌کنم، البته فقط در حدی که فاصله پرسپولیس با ما حفظ بشود، چون کریم گل نزند به نفع ما هم هست!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ امین منوچهری در بازی سایپا و پرسپولیس به آزادی آمد و قدمش برای پرسپولیسی‌ها آمد داشت! او که مورد تشویق و سوت و کف پرسپولیسی‌ها هم قرار گرفته بود در اين زمینه توضیح داد.


* مشکلت در استادیوم در بازی پرسپولیس و سایپا چه بود؟


- مشکلی نبود. اتفاقا طرفداران پرسپولیس تحویلم گرفتند ولی دم VIP معطل شدم چون کارت و بلیت VIP نداشتم مقداری منتظر ماندم تا ابراهیم صادقی بیاید. همین. چیز خاصی هم نبود.


* باخت سایپا را دیدی. نظرت چیست؟


- من سایپا را خیلی دوست دارم و روی این تیم متعصبم. اما الان بازیکن نفت هستم. نمی‌شود چیزی بگویم جز این‌که واقعا ناراحتم. البته فاصله دو تیم این قدر نبود.


* بازی کریم انصاری‌فرد و دلخوری‌اش را دیدی؟ مثل این‌که او هم دچار مشکل تو در استقلال شده.


- انشاءالله کریم که یک بازیکن ملی است این روز‌ها را رد می‌کند. دیدید که آخر بازی یک پاس گل خوب هم داد. البته شرایط من و کریم فرق می‌کند چون او در پرسپولیس به خوبی حمایت شده ولی بالاخره بار روانی بازی در این تیم‌ها سخت است. گاهی وقت‌ها کم می‌آوری. به هرحال برای دوست و هم‌باشگاهی قدیمم آرزوی موفقیت می‌کنم.... البته فقط در حدی که فاصله پرسپولیس با ما حفظ بشود، چون کریم گل نزند به نفع ما هم هست (با خنده)!


* بازی با تراکتور؟


- خب این بازی در زمین آن‌هاست و بازی سختی است اما مطمئن باشید از بازی گهر برای ما سخت‌تر نیست. ما خیلی خوب داریم تمرین می‌کنیم چون بازی‌های خیلی حساسی پیش رو داریم... امیدوارم با بردن این بازی‌ها شرایط خوبی را در جدول تجربه کنیم.


* چرا می‌گویی بازی گهر سخت‌تر از بازی تراکتور است؟


- گهر تیم بسته‌ای بود و شرایط خاصی داشت اما تراکتور تیم خیلی خوبی است نتایج درخشانی کسب کرده و بچه‌های ما جلوی این تیم انگیزه زیادی دارند و همین به مربی کمک می‌کند. بچه‌ها می‌خواهند خودشان را نشان دهند و بهترین بازی خود انجام می‌دهند و همین کار مربی را راحت می‌کند.


* چند گل در نفت زدی؟


- من ۴ تا گل زدم ولی باز هم سعی می‌کنم گل بزنم و به تیمم خدمت کنم. وظیفه ما بازیکن‌های جدید است که تلاش کنیم و به نفت کمک کنیم.


* رقابتت با رضا نوروزی در چه مرحله‌ای است؟


- ایشان دوست من و از بازیکنان بزرگ و خوب ایران است و من هم هر کار بتوانم می‌کنم تا زود‌تر برگردد و به تیم ما کمک کند.


گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها