کد خبر: ۱۱۶۷۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
عضو جمعیت ایثارگران با اشاره به اینکه مستند مثلث نشان داد فتنه ۸۸ یک لجبازی نبوده بلکه عقبه عمیقی داشته است، گفت: این اقدام وزارت اطلاعات برای کسانی که فتنه‌گران را در حد یک مفتون تنزل دادند نیز جای تأمل دارد.

به گزارش 598، مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره مستند «مثلث» که به شکست نقشه اپوزیسیون و شناسایی عوامل آن اشاره داشت، گفت: این مستند بسیار گویا و صریح عمق فتنه 88 را نشان داد و برای کسانی که شاید به دلایل مختلف همچون علقه و رفاقت قدیمی با اشخاص این جریان تصور می‌کردند این فتنه به بداخلاقی‌های انتخاباتی مربوط می‌شود، پیام‌های زیادی داشت.

شاکری با اشاره به اینکه این مستند نشان داد که فتنه 88 یک لجبازی نبوده بلکه عقبه عمیقی داشته است، افزود: این اقدام وزارت اطلاعات برای کسانی که فتنه‌گران را در حد یک مفتون تنزل دادند نیز جای تأمل دارد.

عضو جمعیت ایثارگران ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم و شرایط فعلی کشور، افشای این نوع ارتباطات بسیار مؤثر است چرا که برای افراد خوشبینی که ادله‌ای برای وابستگی جریان فتنه به نظام سلطه نداشتند، درس‌آموز است.

وی با تأکید بر اینکه ما با تجربه‌ای که از فتنه کسب کرده‌ایم باید در انتخابات ریاست‌جمهوری به دنبال رئیس‌جمهوری باشیم که در حد و قواره نظام ظاهر شود، به تلاش نظام سلطه برای غبارآلود کردن فضا از طریق جریان فتنه و انحراف اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر اپوزیسیون در بدترین شرایط خود قرار دارد.

شاکری با بیان اینکه همان فتنه‌ای که اپوزیسیون را گرد یکدیگر آورده بود اکنون باعث رسواییشان شده است، خاطرنشان کرد: اپوزیسیون دچار توهم قدرت و نفوذ بودند و نظام سلطه نیز روی این موضوع سرمایه‌گزاری بسیاری کرده بود در حالیکه اقدام وزارت اطلاعات نشان داد که آنها صرفاً دچار توهم هستند.

عضو جمعیت ایثارگران در پایان متذکر شد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی باید با شناسایی به موقع کاری کنند که دیگر فتنه جدیدی در انتخابات شکل نگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها