کد خبر: ۱۱۶۷۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
مجادله کياني و مديرعامل تراکتورسازي بر سر پرداخت نشدن پاداش پيروزي ختم به خير شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در روزي که تراکتورسازي تبريز يکي از 3 نماينده ايران در ليگ قهرمانان نخستين گام در اين مسابقات را با صلابت برداشت و تيم الجزيره امارات را با نتيجه 3- يک شکست داد؛ پرداخت نشدن پاداش پيروزي حاشيه‌ساز شد!


پس از پيروزي قاطع سرخ‌پوشان تبريزي مقابل تيم دوم ليگ امارات، بازيکنان و کادر فني تراکتورسازي در رختکن مشغول شادي و بگوبخند بودند که محمدحسين جعفري، مديرعامل باشگاه هم وارد رختکن شد.


جعفري که مثل هواداران اين تيم از پيروزي قاطع نماينده ايران در ليگ قهرمانان خوشحال بود و توني اوليويرا و بازيکنان را در آغوش مي‌کشيد با سوال مهدي کياني، هافبک تيم براي لحظاتي دست از خوش‌وبش برداشت و مقابل سوال کياني سکوت کرد.


کياني که در چند فصل اخير همواره چهره‌اي خبرساز در تراکتورسازي بوده و به خاطر درگيري لفظي با امير قلعه‌نويي، سرمربي پيشين تراکتورسازي و انتقاد از باشگاه به خاطر عدم پرداخت مطالباتش چند ماه محروم شده بود از جعفري درباره پاداش پيروزي آسيايي تراکتورسازان پرسيد و خواستار پرداخت پاداش به بازيکنان و کادر فني تيم شد اما مديرعامل باشگاه در پاسخ به کياني، کمبود بودجه در حساب باشگاه را بهانه کرد و به او گفت چند روز صبر کند تا پول اسپانسر جديد به باشگاه برسد تا بتواند بخشي از طلب بازيکنان و کادر فني را پرداخت کند.


با اين حال کياني قانع نشد و براي پرداخت پاداش ديدارهاي آسيايي تيم اصرار کرد. کياني در واکنش به پاسخ مديرعامل باشگاه گفت: «تا آنجايي که من اطلاع دارم AFC براي ديدارهاي آسيايي و تيم‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان بازي به بازي مبلغي را به حساب باشگاه‌ها واريز مي‌کند بنابراين پاداش ما را از همان پولي که AFC براي بازي تراکتورسازي و الجزيره پرداخت کرده، بپردازيد.»


با اين استدلال کياني، جعفري آشفته شد و باز هم همان پاسخ قبلي را به او داد و از هافبک تيمش خواست صبر کند تا پول به حساب باشگاه واريز شود. در حالي که کياني دوباره قصد داشت واکنشي به وعده مديرعامل نشان دهد حسن آذرنيا، سرپرست تيم و چند تن از بازيکنان دخالت کردند و با دعوت طرفين به سکوت و آرامش و ختم صلوات به بحث و مجادله کياني و جعفري پايان دادند تا جشن پيروزي سرخ‌پوشان خراب نشود.


البته بايد منتظر ماند و ديد مديرعامل باشگاه به خاطر صحبت‌هاي کياني دوباره با اين بازيکن برخورد مي‌کند يا با پرداخت پاداش مانع ايجاد حاشيه براي تيمش خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها