کد خبر: ۱۱۶۴۹۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۹ اسفند ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: «در صحنه‌های مختلف سوت‌های اشتباه داور چینی کاملاً مشخص و مشهود بود.»

* جعفری: برای فوتبال ایران آبروداری کردیم


محمدحسین جعفری پس از پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی مقابل الجزیره عنوان کرد: «به نظرم بازی بسیار خوبی بود، هم از لحاظ فنی بسیار خوب بود و هم از لحاظ تماشاگران همه یک فوتبال زیبا را در آسیا شاهد بودند. برای فوتبال ایران آبروداری کردیم.»


وی درباره حضور تماشاگران خاطرنشان کرد: «تماشاگران نقش اساسی در این پیروزی داشتند، همکاری و آرامشی که از روزهای گذشته مسئولان برای ایجاد فضای مناسب در ورزشگاه به وجود آوردند تا در مقابل ناظران و دوربین‌های حساس آسیایی بتوانیم سربلند بیرون بیاییم جواب داد و تماشاگران امروز به خوبی از حریف پذیرایی کردند و شخصیت بزرگ خود را نشان دادند.»


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: «موفقیت بسیار خوبی بود و امیدوارم در ادامه راه نیز در لیگ قهرمانان آسیا اینگونه بازی کنیم،‌ اولین بازی ما بود و بی‌تجربه بودیم اما کار بزرگی انجام دادیم.»


جعفری در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتورسازی قصد دارد مدعی باشد،‌ خاطرنشان کرد: «ما در مسابقات بعدی هم پیش می‌رویم و تا به سنگ بزرگی نخوردیم کار خود را انجام می‌دهیم و هنگامی که با سنگ بزرگی روبرو شدیم آن را هم از جلوی پای خود خواهیم برداشت.»


* کاظمیان: تعویض بازیکن حق مربی است


جواد کاظمیان گفت: «بازی بسیار خوبی انجام دادیم و توانستیم حریف قدرتمندمان را شکست دهیم. این پیروزی را تقدیم هواداران خوب تراکتورسازی می‌کنم.»


وی افزود: «در بازی‌های پرتماشاگر زیادی بازی کرده‌ام. در دیدارهایی مثل دربی و بازی‌های تیم ملی به میدان رفته‌ام اما هیچ‌گاه شور هواداران را تا این حد ندیده بودم. امیدوارم در لیگ هم هواداران برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند و در آن مسابقات نیز به نتایج خوبی برسیم.»


کاظمیان در مورد اینکه آیا انتظار پیروزی با چنین نتیجه‌ای را داشتید، عنوان کرد: «الجزیره تیم بسیار خوبی است. در 5 سالی که در امارات بازی می‌کردم، از این تیم شناخت کاملی پیدا کردم و می‌دانم که آنها مثل بارسلونا بازی می‌کنند اما در دفاع شکننده هستند و شاید در این چمن نمی‌توانستند کیفیت خوبی ارائه کنند. مطمئنا در امارات کار سختی مقابل آنها داریم و باید در ادامه تمام تلاشمان را انجام دهیم.»


کاظمیان در مورد گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: «روی تلاش تمام بازیکنان به گل رسیدم و خوشحالم که در این پیروزی سهیم بودم. این گل را به تمام هواداران تقدیم می‌کنم.»


مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه هفته گذشته در لیگ برتر از تعویضش ناراحت شد و به آن اعتراض کرد و آیا امروز هم بعد از تعویض ناراحت بود، گفت: «هفته پیش بعد از تعویض ناراحت شدم اما از کارم پشیمان هستم. تعویض با نظر مربی انجام می‌شود و اگر در دقیقه 5 هم تعویض شوم هیچ اعتراضی نمی‌کنم.»


* نصرتی: خوشحالم شرمنده هواداران نشدیم


محمد نصرتی گفت: «این برد را به مردم کشورم مخصوصا خطه آذربایجان تبریک می‌گویم. هواداران با حضورشان به ما دلگرمی دادند و خوشحالم که شرمنده آنها نشدیم و توانستیم هر سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.»


وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کردند با این نتیجه به پیروزی برسند اظهار داشت: «الجزیره تیم قدرتمندی است و سال‌ها تجربه حضور در این رقابت‌ها را دارد. خدا را صدهزار مرتبه شکر به پیروزی رسیدیم. دست تک‌تک هواداران را به خاطر حمایت‌هایشان می‌بوسم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نیز بتوانیم به نتایج خوبمان ادامه دهیم.»


* اسدی: مردم یک هفته در شور و هیجان بودند


مرتضی اسدی گفت: «بازی بسیار خوبی بود. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. تماشاگران یک هفته در شور و شوق بودند و خوشحالیم که در این بازی به پیروزی رسیدیم. استحقاق کسب این نتیجه را داشتیم و در طول بازی موقعیت‌های بسیار خوبی را به ایجاد کردیم.»


وی افزود: «امیدوارم روند رو به رشد ما در مسابقات تداوم یابد و در ادامه بازی‌ها بتوانیم با کسب پیروزی نماینده خوبی برای فوتبال ایران باشیم.»


* ابراهیمی:‌ اشتباهات داور چینی کاملاً مشهود بود


محمد ابراهیمی اظهار داشت: «خوشبختانه امروز یک بازی بسیار خوب را در تبریز شاهد بودیم و ما با این برد روحیه دوچندانی را برای بازی‌های آینده گرفتیم.»


وی افزود: «پس از نیم‌فصل هیچ باختی را نداده‌ایم و فقط در چند بازی نتیجه را با تساوی به پایان رساندیم. باید همین روند را ادامه دهیم و هرگز نباید با این پیروزی دچار غرور شویم.»


ابراهیمی تاکید کرد: «بازی با الجزیره برای ما تمام شده و هواداران تراکتور بدانند که در بازی‌های آینده بیشتر به کمک آنها نیاز داریم. ما می‌توانیم حماسه‌ساز باشیم به شرطی که همین طور به ما کمک شود.»


هافبک تراکتور خاطرنشان کرد: «ما به دنبال یک هدیه خوب یعنی کسب نتایج دلخواه در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتور هستیم، البته شاید در حال حاضر بازی‌های لیگ برایمان بسیار مهم تر از لیگ قهرمانان باشد چون با موفقیت در لیگ می‌توانیم فصل بعد در آسیا باشیم و روحیه‌مان برای بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا دوچندان باشد.»


وی در خصوص اخراجش از زمین مسابقه و غیبتش در بازی بعدی گفت:‌ «اول این را بگویم که داور این بازی اصلاً خوب نبود. در دادن کارت و صحنه‌هایی که به نفع ما سوت نمی‌زد اصلاً دقت نداشت و حتی یک پنالتی را برای ما اعلام نکرد. امیدوارم داوری داوران چینی‌ مثل سوت‌هایشان نباشد. البته باید این را اعلام کنم تراکتور اینقدر بزرگ است که به یک بازیکن وابسته نیست. شما امروز دیدید ما بازیکن خوبی مثل قاسم دهنوی را نداشتیم اما نبود او هرگز تأثیر منفی نداشت. حالا در بازی بعدی نیز من نیستم اما مطمئنم بچه‌ها می‌توانند از قطر دست پر به تهران برگردند.»


* اکرامی: هنوز کاری در آسیا نکرده‌ایم


مصطفی اکرامی اظهار داشت: «خوشبختانه همان‌طور که کادر فنی از ما توقع داشت بازی را بسیار خوبی شروع کردیم و در اولین گام تیم پرقدرت الجزیره را با یک نتیجه قاطع شکست دادیم.»


وی افزود:‌ «اما واقعاً اگر تماشاگران در ورزشگاه نبودند دچار مشکل می‌شدیم. از شب گذشته هزاران نفر به خاطر بازی تراکتور و الجزیره به ورزشگاه آمدند و در چادرها اسکان پیدا کردند. ساعت 11 امروز نیز ورزشگاه پر بود پس باید دست تک‌تک این هواداران را بوسید.»


اکرامی ادامه داد: «درست است پیروزی مقابل الجزیره در اولین گام بسیار شیرین بود اما هنوز هیچ کاری در آسیا نکرده‌ایم و باید این بازی را فراموش کنیم. یکی از اهداف ما این بود که در اولین قدم در آسیا محکم گام برداریم که این اتفاق افتاد. در حال حاضر به نظرم پس از موفقیت در آسیا برای ما لیگ خیلی مهم است تا بتوانیم جزء چند تیم بالای جدول در انتهای فصل باشیم.»


* کیانی: غیرت تماشاگران به ما روحیه داد


مهدی کیانی گفت: «غیرت هواداران در این بازی به ما روحیه بسیار خوبی داد و توانستیم با حمایت‌های آنها 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. خدا را شکر با این برد توانستیم دل این تماشاگران را شاد کنیم.»


وی افزود: «دیدید که تیم ما در این بازی بسیار خوب بازی کرد و در جریان مسابقه بسیار روان عمل می‌کرد. در نیمه مربیان توانستیم بازی الجزیره را به خوبی آنالیز کنیم و روی استفاده از نقاط ضعف این تیم به گل برسیم. امیدوارم روندمان در دیدارهای آینده تداوم داشته باشد.»


کیانی در مورد اینکه خیلی از سوی هواداران مورد تشویق قرار می‌گیرد، اظهار داشت: «کوچک هواداران هستم. آنها در گرما و سرما برای حمایت از تراکتورسازی به ورزشگاه می‌آیند. خوشحالم که بردیم و به نوعی به دوستدارانمان عیدی دادیم.»


هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه آیا انتظار کسب چنین پیروزی را داشتند، خاطرنشان کرد: «نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم. می‌دانستیم می‌بریم اما فکر می‌کردیم با اختلاف یک گل به این نتیجه برسیم اما زدن 3 گل برایمان بسیار شیرین بود و امیدوارم هواداران هم از آن لذت برده باشند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها