کد خبر: ۱۱۶۲۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
تیم‌های اماراتی تماشاگر زیادی ندیده‌اند حالا شما فکر کنید تماشاگران تراکتور با آن تشویق‌های مثال‌زدنی چه جوی را علیه تیم اماراتی درست می‌کنند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- بعد از يك شروع نامطمئن در ليگ يك، شهرداري تبريز با فراز كمالوند كم‌كم اوج گرفت و حالا به دوقدمي صدر جدول رسيده است. كمالوند با شهرداري و رسول خطيبي با گسترش فولاد تبريز شانس زيادي براي صعود به ليگ برتر دارند. درباره اين‌كه حضور احتمالي سه تيم تبريزي در ليگ برتر چه آينده‌اي را ممكن است براي فوتبال اين شهر رقم بزند با فراز كمالوند به گفتگو نشستيم. آن هم در روزي كه تيم سابق او اولين گام آسيايي را برمي‌دارد. فراز و تراكتورسازي‌ هنوز همديگر را فراموش نكرده‌اند.

از ليگ يك شروع كنيم. بازی ديروز با شهرداري بندرعباس چطور بود؟

نیمه اول که بازی کاملا به نفع ما و یکطرفه بود. 6-7 موقعیت خوب گلزنی را خراب کردیم اما در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد ما هم با احتیاط بازی کردیم و موفق شدیم با یک گل بازي را ببریم. در مجموع فکر می‌کنم که برد حق ما بود.

چقدر شانس صعود داريد؟

هنوز زود است اما ما با تمام تلاش بازی می‌کنیم و امیدواریم که خدا کمک کند تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

از بازي امروز تراکتورسازی در آسیا بگوييد؟

خب از نظر من تراکتور این بازی را می‌برد، چون حریف وقتي شور و حمایت هواداران تراکتور را ببیند سرش گیج می‌رود و فشار مردم آن‌ها را دیوانه می‌کند. تیم‌های اماراتی تماشاگر زیادی ندیده‌اند حالا شما فکر کنید تماشاگران تراکتور با آن تشویق‌های مثال‌زدنی چه جوی را علیه تیم اماراتی درست می‌کنند. من برد را از آن تراکتور می‌دانم و برای این تیم بزرگ و محبوب از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

اگر شهرداري و گسترش فولاد صعود كنند تبريز صاحب سه تيم در ليگ برتر مي‌شود! آیا تبریز پتانسیل سه تيم را دارد؟

شک نكنيد. تبريز به راحتی می‌تواند. این حرف را از دو جنبه می‌گویم. یکی بخش سخت‌افزاری و دیگری بخش نرم‌افزاری باشگاه‌های تبریزی. در تبریز هر سه تیمی که حالا ممكن است در لیگ برتر باشند استادیوم اختصاصی دارند. زمین تراکتور با گنجایش ۱۵هزار نفر، گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان‌دیزل و شهرداری هم در استادیوم شهرداری. علاوه بر این‌ها استادیوم یادگار امام و باغشمال را هم داریم و چندین هتل بین‌المللی و طرفدارهای بی‌نظیر تبریزی.

از ديدگاه فني چطور؟ تبريز مي‌تواند هر سه تيم را ساپورت كند؟

بله. شما اگر به عقب برگردید می‌بینید که در دهه 70 كريم باقری‌ و خطیبی‌ها و دین‌محمدی‌ها از همين تبريز در تیم ملی بودند و کمک زیادی هم به فوتبال ملی کردند. البته در یک مقطع هم باید بگویم که تبریز سه تیم را داشته. تراکتور و ماشین‌سازی و شهرداری در مقطعی در لیگ دسته اول یا همان لیگ برتر الان به‌طور همزمان حضور داشته‌اند.

تجمع چند تيم در يك منطقه به ضرر فوتبال كشور نيست؟

در واقع این اتفاق منفعت زیادی هم می‌تواند برای فوتبال ایران داشته باشد. چرا که اگر AFC هم برای بازدید بیاید خیلی راحت تیم‌های تبریزی و امکانات آن‌ها را تایید می‌کند. الان هم اگر توجه کنید بازیکن‌های بزرگ خيلي راحت به تبریز می‌آیند و این نشان‌دهنده جذابیت فوتبال تبریز است. این استان کاملاَ فوتبالي است. از استاندار و شهردار و شورای شهر و حتی فرمانده سپاه همه ورزشی هستند و به نوعی در هيئت‌مدیره باشگاه‌ها هم خدمت می‌کنند. در کل باید بگویم تبریز می‌تواند این اتفاق بزرگ را در خودش جای دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
پایدار اولسون ایران. یاشاسین آذربایجان.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها