کد خبر: ۱۱۶۲۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰

جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین باعث اعتراضات فراوان علمای برجسته اهل سیستان و بلوچستان شده است.

به گزارش زاهدان پرس, مولوی محمد صالح حسینی امام جماعت مسجد جامع شهر زابلی در اینباره اظهار داشت: اگر نیروهای نظامی کشور عربستان وارد بحرین شده و مسلمانان بی گناه را به خاک و خون می کشند به خاطر این است که دولتمردان عربستانی از این که انقلاب های اخیر رخ داده در کشورهای مسلمان منطقه به کشور عربستان سعودی سرایت کند واهمه دارند.اگرچه ادعای خادم الحرمین را دارند لیکن در کشتن زنان و مردان بی گناه شهره عالم را دارند.

مولوی عبدالصمد دامنی امام جمعه مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر ضمن محکوک کردن  کشتار مردم مسلمان لیبی و بحرین گفت : برخی حاکمان کشورهای اسلامی به جای توجه به خواست های مردم ، ملت خود را می کشند.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: منافقانی وجود دارند که می خواهند بین مذاهب اسلامی اختلاف ایجاد کنند و همه مسلمانها باید در این خصوص هوشیار باشند.

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان در خصوص تحولات اخیر کشور بحرین اظهار داشت : امت اسلامی ایران بهترین امت های جهان است، نصیحت،پند،اندرز و خیرخواهی پیام و مواضع امت اسلامی ایران به امت های جهان می باشد. موضع ایران در مسئله بحرین دخالت نیست بلکه خیرخواهی و حق همجواری می باشد. دخالت در مسئله بحرین از سوی کشورهایی اتفاق افتاده که با توپ و تانک وارد بحرین شده و مردم را می کشند.حضور امریکا و عربستان در بحرین با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف بین صفوف مسلمین می باشد. هدف چپاول ثروت مسلمانان بحرینی و حفاظت از رژیم صهیونیستی می باشد.

مولوی محمد طیب ملازایی امام جمعه مسجد نور شهرستان ایرانشهر  نیز با محکوم نمودن کشتار مسلمانان منطقه بویژه مسلمانان بحرین گفت:  مسلمانان باید در مقابل توطئه های دشمنان اسلام هوشیار باشند.بعضی از حاکمان کشورهای اسلامی به جای آنکه به خواسته های مردم خوشان توجه کنند رو به کشتار ملت خود آورده اند. این حاکمان از یاد خداوند غافل شده اند و تقوا ندارند از این رو به دنیا دل خوش نموده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
۰
۰
پس چرا اسم مولوی عبدالحميد خبيث نيست؟ معلوم است که او از اين کشتارها به شدت رضايت دارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها