کد خبر: ۱۱۶۱۸۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۰۸ اسفند ۱۳۹۱
«اگر دو هفته دپارتمان داوری را به من بدهند درستش می‌کنم.» این آخرین ادعای جالب توجه رویانیان بعد از بازی پرسپولیس - آلومینیوم بود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمدرویانیان از ابتدای حضورش در پرسپولیس مصاحبه‌های جنجالی زیادی داشته است. او که از دنیای دیگری وارد فوتبال شده بود و با اتفاقات این محیط آشنایی کامل نداشت به هر اتفاقی واکنشی غیرورزشی نشان می‌داد. واکنش هایی که هر یک بوی تهدیدی جدی می دهند.


1. رویانیان بعد از باخت تیمش به تراکتورسازی حسابی از خجالت بازیکنانش درآمد: «بدون شک پس از دیدار با الهلال در خصوص بازیکنانی که در چند وقت اخیر کم کاری و کوتاهی کرده‌اند تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهیم کرد. اگر به اهدافی که در این فصل به ویژه در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشتیم، دست پیدا نکنیم تصمیمی خواهم گرفت که هواداران انتظارش را نداشته باشند و تا به امروز مشابه آن را ندیده باشند.»


2. در فصل نقل و انتقالات و بعد از خریدهای پرسروصدای پر سپولیس رسانه‌ها اخباری در مورد پول‌های پرداخت شده به این بازیکنان منتشر کردند. رویانیان در واکنش به این حرف ها گفت: «در صورت انتشار فهرست‌های دروغین در فصل نقل و انتقالات از آنها به مراجع قضایی شکایت خواهد کرد. متاسفانه بعضی از روزنامه‌های اقدام به درج اخبار کذبی در خصوص جذب بازیکنان جدید به تیم پرسپولیس می‌کنند که بنده اصلا از آن بی‌خبرم. اما اگر این کار تکرار شود از همه آنها شکایت خواهم کرد.»


3. رویانیان درگیری‌های زیادی با استقلالی ها داشته است. احمد رسولی‌نژاد یکی از افرادی بود که به نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد. جواب کوبنده رویانیان به این انتقادات: «چیزهای زیادی از این فصل نقل و انتقالات در ذهنم مانده و برایم قطعی شده که اگر بخواهم آنها را به زبان بیاورم خیلی‌ باشگاه‌ها و کل فوتبال ایران به لرزه می‌افتد. من فعلا قصد به زبان آوردن این حرف‌ها را ندارم اما وقتش که برسد شاید گفتم که چه کسانی با چه ارقامی در بازار نقل و انتقالات فعالیت می‌کنند.»


4. بعد  از بازی جنجالی پرسپولیس- داماش که رفیعی به دلیل اعتراضات هواداران پرسپولیس بازی را نیمه کاره رها کرد و فدراسیون تهدید کرد که دو امتیاز از پرسپولیس کسر می‌شود. رویانیان دست به هر کاری زد تا دو امتیاز از تیمش کم نشود: «به فدراسیون پیشنهاد می‌کنم بهترین داورها را بیاورد و من شخصا کل هزینه‌های آن را می‌دهم. هر چقدر هزینه باشد من و باشگاه پرسپولیس می‌دهیم اما داوران خوبی بیاورید.یا 2 امتیاز به ما برمی‌گردد یا ما می‌رویم. یعنی تا جایی که توانستم پیش می‌روم اما اگر نتوانم کنار می‌کشم چون به ما توهین شده است و این رای تمسخرآمیز اهانتی به کل پرسپولیس و جامعه فوتبال است.»


5. یکی دیگر از درگیری‌های رویانیان با فتح‌الله زاده بوده است. این بار هم بحث بر سر خرج‌های میلیاردی پرسپولیس بود: «اگر مدیر عامل تیم های دیگر این بحث میلیاردی را ادامه بدهند با آنها برخورد جدی می کنم چراکه حرف های مفت و الکی می زنند. آنها چندین بار درباره قرارداد بستن با بازیکنان حرف زدند از آنها می خواهم که سرجایشان بنشینند چون این مسائل به آنها ربطی ندارد.»


6. رویانیان و عابدینی. آنها در این مدت درگیری‌های زیادی با هم داشته‌اند. رویانیان در یکی از این درگیری ها خطاب به همتایش در داماش گفت: «پدر معنوی فوتبال ایران در میان این همه آدم پرافتخار شما هستید؟ من می‌گویم که شاید شما "پدرخوانده" فوتبال باشید که در مافیای فوتبال ایفاگر نقش‌هایی هستید که اگر لازم باشد خواهم گفت. من فعلا بیش از این حرفی نمی‌زنم اما اگر لازم باشد پرونده‌ی شما را ورق خواهم زد.»


7. کارلوس کی‌روش هم از تهدیدات مدیرعامل پرسپولیس در امان نمانده است. بعد از این که این مربی در مصاحبه ای با شبکه ‌BBC از پرسپولیس انتقاد کرد سیبل رویانیان قرار گرفت: «کی‌روش باید در مورد حرف‌هایی که علیه پرسپولیس در تلویزیون بیگانه زده توضیح دهد. این حق ماست که اگر ایشان جواب قانع کننده‌ای برای ما نداشت موضوع را از طریق فیفا یا مراجع قانونی پیگیری کنیم تا همه‌چیز مشخص شود، هر کسی نباید درباره هرچیزی که دلش می‌خواهد صحبت کند. ظرف 72 ساعت آینده او باید در مورد مصاحبه اخیرش توضیح دهد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها