کد خبر: ۱۱۶۰۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
نامه انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران به حجت الاسلام خاموشی:
در شرایط خطیر امروز ، از نظر ما هیج توجیهی برای ورود شخص شما به فعالیت های سیاسی انتخاباتی وجود ندارد. چرا که همه اعتبار جنابعالی به واسطه انتصاب در ریاست سازمان تبلیغات کسب شده است.حضور جنابعالی بعنوان نماینده شهردار تهران -در ائتلاف انتخاباتی مجلس نهم- و امروز نیز دبیری ائتلاف سیاسی 2+1 چه دلیل توجیه کننده ای می تواند داشته باشد؟ اعتقاد داریم چنانچه مسئولان محترم نظام- در همه بخشها- تمام توان خود را صرف تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بنمایند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی جناب حجت الاسلام و المسلمین خاموشی گلایه هایی را از ورود انتخاباتی ایشان به عرصه های سیاسی را بیان داشته اند.

متن کامل نامه انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران خطاب به رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی به شرح ذیل می باشد:

ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی

جناب حجت الاسلام والمسلمین خاموشی

سلام علیکم

لازم می دانیم در تحلیل شرایط تاریخی و از باب یادآوری مسئولیت اصلی و خطیر جنابعالی ، نکاتی را به اطلاعتان برسانیم و طلیعه کلام را با بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حساس بودن مقطع فعلی تاریخ، آغاز کنیم که می فرمایند:

«بدانيد امروز تاريخ جهان، تاريخ بشريت، بر سر يك پيچ بزرگ تاريخى است. دوران جديدى در همه‌ى عالم دارد آغاز ميشود.»

1- بر اساس نظر غالب متفکران مکاتب و جریانات فکری، تغییراتی در دنیا شروع شده است که فردای دیگری را نوید می دهد. بر اساس اندیشه رهبر معظم انقلاب نیز ، این «فردای بزرگ» آمیخته به وحی و قدرت لایزال الهی است. امروز مکاتب دست ساخته بشر به اذعان ایدئولوگ های خودشان،با ابهامات اساسی روبرو شده است و بشر روز به روز که می گذرد شوق و رغبت بیشتری به داشتن یک «برنامه الهی» نشان می دهد.

2- تحولات اجتماعی و سیاسی انقلاب اسلامی نیز بخصوص حوادث سال های اخیر، نشانگر «عزم الهی» برای خلوص لشکریان «تغییر نهایی تاریخ» است. وقوع انقلاب اسلامی در دنیای مادی غرق در شهوات ، به اعتراف بسیاری از تحلیل گران یک معجزه محسوب می شود و اگر بخواهیم از این منظر به ارزش و اهمیت این حرکت تاریخی نظر کنیم بدون شک حرکتی تاریخ ساز در قامت قیام های تاریخی انبیای الهی محسوب می شود و «زمینه ساز» برنامه های بزرگ خداوند خواهد بود.

3- بر اساس این دو مقدمه ، پذیرش مسئولیت در نظام مقدس اسلامی ارزش و معنایی ویژه می یابد ، بخصوص که این مسئولیت ها با احکام نائب محبوب امام زمانمان (سلام الله علیه) همراه باشد. سکانداری جنابعالی نیز بر مجموعه عظیم و پرظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی از این منظر اهمیت پیدا می کند و ما را برای مطالبه از جنابعالی ، بیش از پیش ترغیب می کند.

4- در شرایطی که هجوم فرهنگی و تبلیغاتی همه جانبه ای علیه فرهنگ انقلاب در حال شدت است و روز به روز بر حجم آتش این حملات افزوده می شود متاسفانه سازمان تحت مدیریت شما کمترین تحرک را از خود نشان می دهد و از حداقل ظرفیت های سنتی جبهه خودی نیز استفاده ای نمی برد. مجموعه عظیم مساجد سراسر کشور، مدارس و مراکز آموزشی و مجموعه های فرهنگی مردمی، بهترین مزیت نسبی سازمانهای فرهنگی نظام بخصوص سازمان تبلیغات اسلامی برای حضور پرتوان در عرصه جنگ نرم است.

 سازمان تبلیغات در طول سالهای مدیریت جنابعالی چقدر از این ظرفیت ها استفاده کرده است؟ چقدر برای برقراری ارتباط با این مجموعه ها تلاش شده است؟ امروز قدرت تاثیر گذاری سازمان تبلیغات بر بدنه اجتماعی چقدر است؟ سازمان تبلیغات تا چه اندازه در اقناع عمومی اهداف و سیاستهای امروز انقلاب و نظام موفق بوده است؟ با وجود تلاشهای خوبی که در ایجاد ظرفیت های رسانه ای انجام داده اید چقدر از این رسانه ها در جهت اهداف انقلاب استفاده می شود؟

در سالهایی که گفتمان عدالت پذیرش عمومی یافته است سهم فعالیت های رسانه ای و تبلیغاتی آن سازمان در این حوزه چقدر اثرگذار بوده است؟ البته کارنامه مثبت آن سازمان در حوزه نشر ادبیات دفاع مقدس جای تقدیر بسیار دارد اما از نظر ما دلیل مهم توفق شما در این بخش، به استفاده از توان و ظرفیت نیروهای ارزشی برمی گردد که انتظار می رود همه بخشهای آن سازمان از این ظرفیت بزرگ اجتماعی و فرهنگی استفاده لازم را ببرند. اگر به خاطر داشته باشید حضور شما بعنوان یک نیروی جوان و انقلابی تازه نفس موجبات خرسندی نیروهای فرهنگی انقلاب را فراهم نمود. آیا  اخیراً نظرات همین نیروها را در خصوص رضایت از فعالیت های سازمان تبلیغات جویا شده اید؟ در یک ارزیابی کلی راه های نرفته جنابعالی در سازمان تبلیغات اسلامی راهی بس طولانی است که لازمست قدر اعتماد و فرصتی که رهبر فرزانه انقلاب برای جنابعالی در این مسئولیت مهم فراهم کردند را بدانید و از سربازان موفق ایشان در جبهه فرهنگ باشید.

5- در شرایط خطیر امروز ، از نظر ما هیج توجیهی برای ورود شخص شما به فعالیت های سیاسی انتخاباتی وجود ندارد. چرا که همه اعتبار جنابعالی به واسطه انتصاب در ریاست سازمان تبلیغات کسب شده است.حضور جنابعالی بعنوان نماینده شهردار تهران -در ائتلاف انتخاباتی مجلس نهم- و امروز  نیز دبیری ائتلاف سیاسی 2+1 چه دلیل توجیه کننده ای می تواند داشته باشد؟ آیا این قدرناشناسی به اعتماد رهبر معظم انقلاب نیست؟ آیا ندای مظلومانه رهبر عزیزمان در جبهه فرهنگی قابل شنیدن نیست؟ جنابعالی بر اساس کدام مصلحت و دغدغه انقلابی به این نتیجه رسیدید که سرمایه اعتماد رهبر معظم انقلاب را در میدان سیاسی انتخابات خرج کنید؟ تحلیل شما از میزان رضایت رهبر انقلاب از کارنامه سازمان تبلیغات در دوره جنابعالی چیست؟ آیا بهتر نیست همه توان خود را در مجموعه سازمان تبلیغات بکار گیرید و میدان سیاست را به دیگران بسپارید؟ بدیهی است اگر نیروهای فرهنگی و اعتقادی نظام با همراهی روحانیت معظم با همه توان خود وارد میدان مبارزه فرهنگی می شدند بدون شک پیشرفت های نظام در حوزه های اخلاق و فرهنگ نیز دوچندان بود.

6- اعتقاد داریم چنانچه مسئولان محترم نظام- در همه بخشها- تمام توان خود را صرف تحقق مطالبات مقام معظم رهبری بنمایند، قبل از هر چیز زمینه رشد معنوی خود را فراهم کرده و از منظر بیرونی نیز کارآمدی نظام را به نحو مطلوبی افزایش خواهند داد. اما چنانچه قدردان اعتماد رهبر معظم انقلاب نباشیم بدون شک علاوه بر آنکه فرصت های ویژه نظام از دست خواهد رفت، کفران نعمت ولایت و پیگیری مطالبات بی اولویت یا نفسانی، قهر و عذاب الهی را نصیب نیروهای فرصت سوز انقلاب می نماید. توفیق همه مسئولین و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی را از خداوند خواستاریم.

والسلام علی من اتبع الهدی

انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۹
۴
می شه لطف کنید بفرمایید این انجمن دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه تهران چند نفر هستند؟
پاسخ
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۱
به خدا من هم همین سوال را دارم یک نفر پاسخ دهد ؟
پاسخ
مهدی یار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۵
۲
از خبرهای خبرگزاری مهر در حمایت از آقای قالیباف سمت و سوی هدایت بیت المال به نفع مردم کاملا مشخص است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۳
۸
واقعا حرف دل ما رو زدین ...
پاسخ
محمود
UNITED STATES
۲۲:۳۷ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
۳۴
۳
واقعا انجمن دانش آموختگان تهران چه جمعیت مهمی هستند و هدفشان از این نامه سرگشاده هم اصلا سیاسی و جهت تخریب آقای خاموشی نیست
فقط و فقط دلسوز فرهنگ هستند و البته مخالف قالییباف و احتمالا طرفدار طرفدار ....
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
بصیرت و ولایتمداری آقای خاموشی بر کسی پوشیده نیست،قدمت حضور وتاییدات احکام ایشان از سوی رهبری هم قابل توجه است ضمن اینکه حضور ایشان در امور سیاسی تغایری با موفقیتشان در سازمان ندارد.
انجمن شاید ازچیز دیگری ناراحت است...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها