کد خبر: ۱۱۵۷۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
قبول دارم در گذشته تراکتور در بازي‌هاي پرتماشاگر نتوانسته خوب نتیجه بگيرد اما داستان لیگ قهرمانان با لیگ داخلی کاملا متفاوت است و بازیکنان احساس استرس نخواهند كرد

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- محمد نصرتی مدافع باتجربه تراکتورسازان در مورد آخرین وضعیت این تیم در آستانه شروع رقابت‌هاي آسیایي با خبرنگار سایت گل گفتگویي انجام داده که از نظرتان می‌گذرد.

بازی با فجر؟

بازی پرفشاری بود وهر دو تیم با تمام توان کار کردند. ما با استفاده از موقعیت‌ها بهتر از حریف در نتیجه‌گیری عمل کردیم.

برنامه تمرینات برای دیدار با الجزیره؟

دیروز (جمعه) تمرینات ریکاوری را انجام دادیم و امروز با یک اقدام منطقی از طرف کادر فنی بازیکنانی که در بازی با فجر فشار زیادی را تحمل کرده بودند، تمرینات سبکی را انجام دادند که می‌تواند به نظرم کاملا مفید باشد. فردا یکشنبه نیز تمرین اصلی را انجام خواهیم داد.

ریش‌سفیدی نصرتی در غائله سیدصالحی؟

وقتی دیدم سیّد یک لحظه تمرکز خود را از دست داد سعی کردم او را آرام کنم. به او گفتم غصه نخور و نگران نباش حتما در ادامه بازی گلزنی خواهی کرد.

اين حركات را تاييد مي‌كني؟

البته این حرکت نمی‌تواند مورد تايید هیچکس قرار بگیرد و خود بچه‌ها هم به موقع از کرده خود پشیمان شده و عذرخواهی کردند. امیدوارم دیگر شاهد این‌گونه اتفاقات نباشیم. اين حرکات در شان یک تیم مدعی قهرمانی و نماینده یک ملت نیست. ما تیمی هستیم که نسبت به اوایل همدلی‌مان خیلی بیشتر شده و باید این دستاورد را حفظ كنيم تا با انسجام و یکدلی وارد میادین آسیايی شويم. چراكه می‌خواهیم از آداب و فرهنگ یک ملت دفاع کنیم.

شرایط الجزیره امارات و تغییرات در کادر فنی این تیم؟

با توجه به پیروزی‌هایي که الجزيره طی دو هفته اخیر با نتایج پرگل در مقابل حریفانش به دست آورده بود به نظرم تغيير كادر فني اين تيم غیرمنطقی بود و عقلانی به نظر نمی‌آید. اما شاید دلایل و اتفاقاتی بوده که ما از آن بی‌خبریم. در کل ما باید مجموعه تیم الجزیره را مد نظر قرار دهیم و بدانیم که این تیم طی سالیان اخیر سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و از وجود بازیکنان خارجی باکیفیت هم بهره‌مند است. اما در مقابل ما هم تراکتوریم و نشان داده‌ایم که فوتبال باکیفیتی را ارائه می‌دهیم. از طرفی تبریز و ورزشگاه یادگار جایی نیست که تیمی بتواند راحت در اینجا نتیجه‌گیری کند، بازی در یادگار برای حریفان خيلي سخت است.

عدم نتیجه‌گیری تراکتور در بازي‌هاي پرتماشاگر؟

بله این موضوع را قبول دارم. در گذشته در حضور‌های پرتعداد تراکتور نتوانسته آن‌طور كه باید و شاید نتیجه‌گیری کند اما داستان در لیگ قهرمانان با لیگ داخلی کاملا متفاوت است. بازیکنان از این حضور نه تنها احساس استرس نخواهند کرد، بلکه به عنوان نماینده‌ شايسته کشورمان تلاش خواهند کرد که از اعتبار فوتبال ایران دفاع كنند.

نقش تماشاگران در اين اولین مصاف؟

واقعیت این است که ما در بین مردم مي‌بينيم که همه از حضور پرشور خود و ایجاد یک حماسه در ورزشگاه می‌گویند. جا دارد از همه این عزیزان ممنون باشیم، اما نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد ظرفیت ورزشگاه یادگار است که هر چند از نظر تعداد صندلی ۷۰ هزار نفر می‌توانند حضور پیدا کنند ولی مطمئنا به نظر خودم تا ۹۰ هزار نفر وارد ورزشگاه می‌شوند. در این میان باید این موضوع را مردم و همه مسئولین مد نظر قرار دهند که بالاخره ظرفیت ورزشگاه هم محدودیتی دارد و اگر می‌خواهیم با حضور پرتعداد خود پوئن مثبتی را به دست آوریم و این حضور را به همه دنیا نشان دهیم باید با رعایت مقررات اين كار را انجام دهيم و نگاه مثبت ديگران را به خودمان جلب كنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها