کد خبر: ۱۱۵۷۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
سرمربی گهر به انتقاد از افرادی که با فوتبال بیگانه‌اند پرداخت و گفت: آنها به‌گونه‌ای به داوران حمله می‌کنند که شخصیت این قشر از جامعه فوتبال تخریب می‌شود.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد مایلی‌کهن پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم امروز فوتبال خوبی مانند دیدار مقابل پرسپولیس و تراکتورسازی ارائه دادیم. در آن بازی‌ها شانس داشتیم شکست نخوریم یا پیروز شویم که این اتفاق رخ نداد.

 

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود یادآور شد: در دیدار برابر پرسپولیس فکر می‌کنم داور روز خوبی نداشت. هیچگاه داوران شریف وطنم را متهم نمی‌کنم که کاری را عمدا انجام داده باشند بلکه در زمانی که توپ با دست بازیکن پرسپولیس به دروازه ما رفت زاویه داور مناسب نبود و نتوانست صحنه را ببیند.

 

وی افزود: داوران ما فوق‌العاده شریف هستند و همه کسانی که فوتبالی‌اند می‌دانند که فوتبال بدون داور نمی‌شود اما عده‌ای که با فوتبال بیگانه‌اند به‌گونه‌ای حمله می‌کنند که شخصیت داور تخریب می‌شود. باید از داوران حمایت کرد. طبیعتا با کلاس‌هایی که برای آنها برگزار می‌شود این مشکلات برطرف خواهد شد. متاسفانه عده‌ای که با ورزش و فوتبال آشنا نیستند همه چیز را زیر پا می‌گذارند و به راحتی قشر مظلوم داوران را مورد اتهام قرار می‌دهند. با اینکه ما از داوری صدمه دیده‌ایم اما اجازه ندادیم شأن این عزیزان زیر سوال برود.

 

وی درباره صحنه گل پرسپولیس که مشکوک به خطا و هند بود عنوان کرد: در آن بازی دیدید که این توپ با دست گل شد و حتی فردای آن روز در تمرین پرسپولیس همین مسئله باعث شد تا بازیکنان درباره آن شوخی می‌کردند اما بازهم عرض می‌کنم که باید جنبه‌های‌مان را بالاتر ببریم کما اینکه در دنیا بعضا اشتباهات وحشتناکی  انجام می‌شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها