کد خبر: ۱۱۵۶۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي معاونت مطبوعاتي گفت: خبرنگاراني كه تاكنون براي ثبت مشخصات حرفه‌اي خود در سامانه اينترنتي "سمان " اقدام نكرده‌اند، تا پايان ارديبهشت ماه براي ثبت‌نام در اين سامانه فرصت دارند.

سيد احسان قاضي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با اعلام اين مطلب اظهار داشت: تمام خبرنگاران حتي در صورتي كه قبلا مدارك خود را براي اداره‌كل مطبوعات داخلي ارسال كرده باشند بايد در سامانه "سمان " به آدرس اينترنتي SAMAN-GOV.IR ثبت‌نام كنند.

وي افزود: براي اين منظور خبرنگاران يك ايميل معتبر را از طريق پيامك براي شماره 3000786 پيامك مي‌‌كند و پس از ارسال ايميل، سامانه به‎طور خودكار براي پرونده مجازي خبرنگار توليد رمز و كلمه كاربري مي‌‌كند و از طريق اين رمز و كلمه كاربري، خبرنگاران وارد سامانه شده و پرونده مجازي سوابق و مستندات خويش را تكميل مي‌‌كنند.

مديركل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي معاونت مطبوعاتي در پاسخ به اين سؤال كه چرا با وجود ثبت‌نام برخي از خبرنگاران در اين سامانه، روز شنبه سوم ارديبهشت مجددا پيامكي از سوي معاونت مطبوعاتي براي ثبت‌نام در سمان ارسال شده است، خاطرنشان كرد: ممكن است برخي از خبرنگاران به صورت ناقص مشخصات خود را در اين سامانه ثبت‌ كرده باشند اما خبرنگاراني كه به صورت كامل اطلاعت مورد نياز در اين سامانه را به ثبت رسانده‌اند، نياز به ثبت مجدد اطلاعات ندارند.

قاضي‌زاده تصريح كرد: خبرنگاراني كه تاكنون براي ثبت مشخصات حرفه‌اي خود در سامانه اينترنتي "سمان " اقدام نكرده‌اند، تا پايان ارديبهشت ماه براي ثبت‌نام فرصت دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها