کد خبر: ۱۱۵۱۳۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۶     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
به گزارش 598، سرمربی تیم صبای قم گفت: وقتی گل‌های یک ‌شکلی می‌خوریم نشانه آن است که برخی بازیکنان بی‌مسئولیت هستند.

صمد مرفاوی پس از شکست خانگی 2 بر یک برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: تمام هدفمان این نبود که رو به جلو بازی کنیم اما وقتی دو گل از روی ضربه ایستگاهی می‌خوریم، دردآور است. برای هر کدام از بازیکنان یار مستقیمش را مشخص کرده بودیم اما بازیکنان به وظایف خود به درستی عمل نکردند. شروع خوبی در بازی داشتیم اما بازیکنان فکر می‌کردند چون در زمین خودمان هستیم باید باز و بی‌محابا حمله کنند. در نهایت در نیمه دوم بازیکنان به خودشان آمدند و قصد داشتیم از عمق دفاع حریف حمله کنیم که تجمع بازیکنان حریف مانع این کار شد و می‌خواستیم با استفاده از بازیکنان تکنیکی روزنه‌ای پیدا کنیم که کارمان سخت شد.

وی در مورد اینکه بازیکنان صبا با تمام توان بازی نمی‌کنند، گفت: من این مسائل را قبول ندارم. در برخی مواقع بازیکنان تمرکز خود را از دست می‌دهند. وقتی دو گل یک شکل می‌خوریم نشانه آن است که آن بازیکن مسئولیت‌پذیر نیست. در بازی با گهر و الشباب امارات هم در جریان بازی گل نخوردیم و روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم که این نشان‌دهنده بی‌مسئولیتی برخی بازیکنان است. صبا در آینده به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و سعی می‌کنیم نتایج درخشانی بگیریم.

مرفاوی در مورد تشویق عبدالله ویسی و احتمال تغییر در کادر فنی صبا گفت: من فقط به سؤالات فنی جواب می‌دهم و پاسخی به سؤالات حاشیه‌ای نمی‌دهم. تا زمانی هم که در صبا کار می‌کنم وظایفم را به خوبی انجام خواهم داد. صحبتی در این مورد ندارم. وقتی به مربیی که شش هفته پیاپی می‌بازد فرصت می‌دهند نشان‌دهنده آن است که فوتبال برد و باخت دارد. اسامی که شما گفتید برایم قابل احترام‌اند اما من به این کارها کاری ندارم و کار خودم را انجام می‌دهم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها