کد خبر: ۱۱۵۱۱
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰
مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت که مدیران و کارکنان این سازمان در همه سطوح اهتمام خود را مصروف تحقق اهداف و آرمان های انقلاب ، نظام اسلامی و منویات رهبری کرده اند.
علی اکبر جوانفکر که روز شنبه در جمع مدیران خبر ایرنا سخن می گفت تصریح کرد مقام معظم رهبری چراغ هدایت راه ما هستند و خبرگزاری جمهوری اسلامی با تاسی به رهنمودهای معظم له راه خود را طی می کند.
مدیرعامل ایرنا مقبولیت ومشروعیت این سازمان را برگرفته از رضایت مندی وخشنودی مقام عظمای ولایت برشمرد و گفت که سیر خبری خبرگزاری، پیوسته خط روشن رهبری و پیروی از ولایت بوده است.
وی اظهار داشت: تمامی کارکنان ایرنا در دفاع از آرمان های عدالت طلبانه دولت خدمتگزار که برگرفته از اصول انقلاب اسلامی و دیدگاه های امام راحل (ره ) معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است ، هیچگاه کوتاه نخواهند آمد.
وی گفت: 'شعارهای انقلاب'، 'اندیشه های والای امام'، 'دیدگاه های مقام معظم رهبری' و نیز 'قانون اساسی' مبنای کار مدیران ، سردبیران و خبرنگاران ایرنا است و سعی داریم برمبنای این اصول حرکت کرده و دولت خدمتگزار و مردمی را یاری کنیم.
مدیرعامل ایرنا، همچنین 'نگاه بلند' مقام معظم رهبری و رییس جمهوری اسلامی ایران به 'ایرنا ' را مایه دلگرمی و پشتوانه اصلی برای حضور رسانه نظام در تمامی عرصه ها از جمله مصاف خبری با دشمنان کینه توز نظام دانست.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی تاکید کرد که رویکرد دولت آقای احمدی نژاد مبتنی بر خدمت به ملت و رهبری و پیشبرد اهداف نظام است .
وی اضافه کرد:‌ بر این باور هستیم که مقام معظم رهبری نیز در تعامل با مقامات و دستگاه های مختلف، بسیار صریح و شفاف عمل می کنند و هیچ ملاحظه ای جز دفاع از حقوق مردم و منافع ملی و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی مد نظر معظم له نیست.
جوانفکر با اشاره به برخی از مسایل پیش امده در چند روز اخیر گفت : خبرگزاری جمهوری اسلامی در انتشار خبر، متعهد به مسیرهای قانونی و تعیین شده ، اجتناب از هر گونه شبهه افکنی و القائات خلاف واقع و نیز اتکا به منابع خبری معتبر است.
وی کار خبری را فعالیتی بسیار حساس و خطیر دانست و تاکید کرد از جمله اهداف خبری این سازمان به عنوان بازوی رسانه ای نظام ، آرام کردن فضای جامعه ، تقویت دوستی و همدلی میان آحاد مردم و مسوولان و نیز رفع کدورت ها ، بدگمانی ها وسوء تفاهم ها است.
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی همچنین بار دیگر از خبرنگاران ، سردبیران و نیز مدیران این سازمان خواست که در تهیه و انتشار خبرها پیش از گذشته هوشمندانه عمل کنند.
دراین نشست جوانفکر و مدیران خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی بر تجدید عهد و میثاق با آرمان های انقلاب و امام (ره )‌ و تلاش هر چه بیشتر برای تحقق منویات رهبری معظم انقلاب تاکید کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها