کد خبر: ۱۱۵۱۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
فرزاد حاتمي كه مهاجمي گلساز در تراكتورسازي بود اين بار قابليت هاي بالاي خود را در استقلال با گلزني نشان داده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ با خریدهایی که استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل انجام داد، کمتر کسی به بهترشدن وضعیت خط حمله این تیم امیدوار بود. استقلالی ها فرزاد حاتمی و ایمان موسوی را جذب کردند که آمار چندان خوبی نداشتند و شاید به هیمن دلیل بود که حاضر شدند فرهاد مجیدی را با تمام ریسک ها و دردسرهایی که ممکن بود ایجاد شود، دوباره برگردانند.


اما آنچه اتفاق افتاد، دور از انتظار بود. درخشش حاتمی با آماری که در تراکتورسازی از خود به جا گذاشته بود، غافلگیر کننده بود. او در نیم فصل اول در تراکتور سازی در گلزنی زیاد موفق نبود اما به اندازه یک هافبک وسط طراح و خلاق پاس گل به همبازیانش داد. حاتمی در تراکتور 3 گل زد و 4 پاس گل داد. او تا هفته یازدهم برای تیمش خوب کار کرده بود. اما به دلیل سه اخطاره شدن بازی مقابل استقلال را از دست داد و بعد از آن بیشتر روی نیمکت نشست و شاهد بازی های خوب سیدصالحی شد.


اما با آمدن به استقلال همه چیز عوض شد. حاتمی از همان بازی های اول، خودش را به خوبی نشان داد و خودش را به قلعه نویی تحمیل کرد. او آنقدر خوب بود که قلعه نویی ترجیح داد آرش برهانی بهترین گلزن نیم فصل اول استقلال را نیمکت نشین کند. حاتمی در جام حذفی هم برای استقلال خوب کار کرده و در دوبازی مقابل سایپا و ابومسلم 3 گل زده و یک پاس گل هم داده تا مجموع گل هایش را برای استقلال به 8 گل در 12 بازی برساند. آماری که در فوتبال این روزهای ما با هر معیاری خیره کننده محسوب می شود.

 


مقایسه عملکرد حاتمی در تراکتورسازی و استقلال

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
واقعاً غافلگیر کنندس
عجیبه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها