کد خبر: ۱۱۴۸۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
سرمربي و دروازه بان استقلال هر گونه توافق با كي روش در خصوص بازگشت رحمتي به تيم ملي را تكذيب كردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ ديدار کارلوس کي‌روش و امير قلعه‌نويي در فرودگاه شيراز، از بيخ و بن تکذيب شد. ابتدا يکي از سايت‌هاي ورزشي خبر ديدار اين 2 را در فرودگاه نوشت و در ادامه اغلب روزنامه‌هاي ورزشي نيز به انتشار آن پرداختند. جالب اين‌جاست که يکي از دوستان نزديک کي‌روش نيز که در شيراز همراه او بود اين خبر را تاييد کرد و گفت: «در تماسي که با سرمربي داشتم او به من گفت امير قلعه‌نويي در فرودگاه خودش پيش من آمد و دقايقي با همديگر حرف زديم.»


اما گويا اين اظهارات نيز اشتباه بود چراکه امير قلعه‌نويي، سرمربي استقلال در واکنش به اين خبر مي‌گويد: «من کي با آقاي کي‌روش ديدار کردم؟ پرواز ايشان زودتر از ما بود و حتي بازيکنان تيم هم ايشان را نديدند. لحظه‌اي که ما رسيديم ايشان از سالن انتظار رفته بود.»


مهدي رحمتي، گلر استقلال نيز درباره ديدار کي‌روش و قلعه‌نويي و همچنين صحبت درباره او مي‌گويد: «اصلا اين اتفاق نيفتد. تا آنجا که من خبر دارم اميرخان هيچ حرفي با کي‌روش درباره من نزد. نمي‌دانم اين خبر از کجا آمده است.»


البته قلعه‌نويي و رحمتي مي‌گويند تنها اتفاقي که افتاده يک خوش و بش کوتاه بين مجيد صالح، دستيار او و کارلوس کي‌روش بوده است. سرمربي تيم ملي تمايلي ندارد تا درباره رحمتي با کسي حرف بزند. کي‌روش معتقد است رفتاري که اين بازيکن داشته مناسب نبوده و حتي اگر بهترين بازيکن ليگ هم شود جايي در تيم ملي نخواهد داشت.


جالب اين‌جاست که علي کفاشيان اخيرا تلاش کرده بود تا با کي‌روش درباره اين بازيکن حرف بزند ولي سرمربي تيم ملي واکنش جالبي به رئيس نشان داد. وقتي کفاشيان در جلسه با سرمربي تيم ملي اين موضوع را مطرح کرد، کي‌روش گفت: «يک کلمه هم درباره او با من حرف نزنيد. بنده سرمربي هستم و در اين‌باره تصميم مي‌گيرم نه فرد ديگري.»


اين جملات باعث شد تا کفاشيان ديگر در اين مسئله دخالت نکند و در مصاحبه‌هاي بعدي خود بگويد کار رحمتي درست نبوده و تنها کي‌روش درباره‌اش تصميم خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها