کد خبر: ۱۱۴۶۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
طلایی نیک گفت: مناسب ترین شان برای آقای هاشمی مشورت دهی به نظام و انتقال تجارب توام با مراقبت از وارد کردن ایشان به بازی سازی های سیاسی انتخاباتی است.
به گزارش 598، رضا طلایی نیک ضمن بازدید از غرفه ندای انقلاب در نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "ندای انقلاب" با توجه به نزدیک شدن به انتخابات و حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: فضای طبیعی در انتخابات زمینه موفقیت جریان اصول گرایی است و اصولگرایان با مهار چند مسئله شانس اصلی پیروزی را در انتخابات دارند مهار جریان انحرافی و تنوع نامزدها و ارائه برنامه شفاف و کارآمد از مولفه های پیروزی اصولگرایان در انتخابات است.

*شانس پیروزی اصولگرایان در انتخابات مهار جریان انحرافی است!
 
وی اظهارداشت: میدان دادن به جریان انحرافی زمینه میدان داری اصلاح طلبان تندرو را بیشتر خواهد کرد و از بروز بد اخلاقی ها و ناآرام سازی فضای سیاسی جریان انحرافی و فتنه بهره بردار اصلی هستند و لذا اصولگرایان باید برای مهار جریان انحرافی با تدابیر کارآمد توام با پیشگیری از تکثر نامزدهای اصولگرا عمل کنند .

قائم مقام معاون نظارت مجلس تصریح کرد: تعدد نامزدها به انسجام جریان اصولگرا در انتخابات آسیب خواهد زد و با تکلیف گرایی و حاکمیت معیارهای اصولی ائتلاف جریان اصولگرا تقویت شود.

*مشورت دهی به نظام مناسب ترین شان برای هاشمی است

وی در ادامه با توجه به موضوع حضور هاشمی در انتخابات گفت: مناسب ترین شان برای آقای هاشمی مشورت دهی به نظام و انتقال تجارب توام با مراقبت از وارد کردن ایشان به بازی سازی های سیاسی انتخاباتی است.

طلایی نیک با بیان اینکه هاشمی با ورود مجدد به بازی ها و رقابت های انتخاباتی آسیب مضاعف خواهد دید، افزود: هاشمی در کمک به نظام و انقلاب باید در نقش آفرینی برای رقابت های انتخاباتی پرهیز کند، شرایط سیاسی و مصلحت  هاشمی در فاصله گرفتن از رقابت های انتخاباتی و نقش آفرینی در جهت کمک به اصلاح طلبان است.

*هاشمی نباید هزینه انتخاباتی جبهه اصلاحات شود

وی اذعان داشت: اصلاح طلبان به علت ناامیدی از مقبولیت اجتماعی به دنبال استفاده ابزاری از برخی شخصیت های کشور هستند و نباید شخصیت هایی مانند هاشمی هزینه انتخاباتی اصلاح طلبان شود زیرا اصلاح طلبان با بازنگری در مواضع و پالایش داخلی بهتر می توانند در رقابت های انتخاباتی فعال شوند.
 
قائم مقام معاون نظارت مجلس خاطرنشان کرد: بدون پالایش درونی و تجدید نظر اساسی در رویکردهای سیاسی احیای جریان اصلاح طلب در انتخابات بسیار مشکل است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها