کد خبر: ۱۱۴۶۴۱
زمان انتشار: ۰۶:۳۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
آقای دایی ادعا داشت که به من سلام کرده و من جواب ایشان را ندادم اما اصلا من سلامی نشنیده‌ام که علیکی بگویم. این قضیه چه ربطی به مسائل فنی بازی داشت که در کنفرانس مطبوعاتی مطرح شد؟
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - رئیس دپارتمان داوری در صددر بازگرداندن محسن ترکی به ردای قضاوت است.
 به گزارش گل به نقل از تسنیم حسین عسگری درباره مشخص شدن تکلیف محسن ترکی گفت: سعی می‌کنیم ترکی را به داوری برگردانیم. ترکی سرمایه داوری و فوتبال این مملکت است و اینطور نیست که به راحتی از داوری خداحافظی کند. مشکلاتی وجود دارد که سعی می‌کنیم آنها را برطرف کنیم. بحث ترکی بحث عذرخواهی نیست بلکه ما می‌خواهیم هجمه ای که علیه داوری است را برطرف کنیم.
عسگری با اشاره به اعتراض‌های بیش از اندازه به داوری در فوتبال ایران و مقایسه این مسئله با فوتبال اروپا تاکید کرد: کجای دنیا این طور به داوری فوتبال اعتراض می‌شود؟
هیچ کجا این همه هجمه علیه داوری وجود ندارد. بازیکنان و مربیان اروپایی کاملا در مورد این قضیه حرفه‌ای رفتار می‌کنند و رسانه ها هم خیلی کم به مسائل داوری می پردازند و نقش پررنگی در توسعه داوری دارند.
رئیس دپارتمان داوری با تقدیر از رفتار زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس گفت: کرانچار در آن شرایط و بعد از باخت به جای اینکه در کنفرانس مطبوعاتی مثل مربیان مطرح ایرانی داوری و مسائل دیگر را دلیل باخت مطرح کند گفت که حق پرسپولیس برد بوده، انصافا این جمله را چندبار از مربیان بزرگ خودمان شنیده‌اید؟
عسگری در مورد درگیری که روز گذشته با علی دایی داشته، گفت: 10-12 خبرنگار آنجا بودند و دیدند چه اتفاقی رخ داد. آقای دایی ادعا داشت که به من سلام کرده و من جواب ایشان را ندادم اما اصلا من سلامی نشنیده‌ام که علیکی بگویم. این قضیه چه ربطی به مسائل فنی بازی داشت که در کنفرانس مطبوعاتی مطرح شد؟
وی افزود: خدا را شاهد می‌گیرم که اصلا متوجه این قضیه نشدم و نشنیدم که دایی سلام کند. من چنین اخلاقی ندارم اما آیا جواب سلام ندادن جرم است؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها