کد خبر: ۱۱۴۶۲۱
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
کاپیتان تیم فوتبال ملوان گفت: کار برای آسیایی شدن خیلی سخت شده اما به شرطی می‌توانیم به لیگ قهرمانان آسیا برویم که مفت‌باز نباشیم.

به گزارش 598،پژمان نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: برخلاف اول فصل باز هم حاشیه دور و اطراف ملوان آمده و آرامش همه ما را به هم زده است.

وی افزود: وقتی حاشیه اطراف ملوان باشد، مشکلات چند برابر می‌شود، مثلا در بازی مقابل فولاد خیلی خوب ظاهر شدیم اما با گل دقیقه 93 فولادی‌ها همه چیز به هم خورد و دوباره حاشیه به ملوان آمد.

نوری ادامه داد: باید زودتر جمع‌وجور شویم تا اوضاع از این بدتر نشود. حیف است که هواداران ما در این شرایط غصه بخورند.

وی در خصوص استعفای احمد‌زاده نیز گفت: به دلیل نتایج اخیر و برخی انتقادها احمدزاده استعفا کرد تا دست مدیران ملوان باز باشد اما با استعفای او مخالفت شد و از امروز در خدمت او هستیم. احمدزاده زحمات خود را برای ملوان کشیده ولی متاسفانه دچار بدشانسی شدیم.

نوری در خصوص مشکلات مالی ملوان نیز گفت: بله متاسفانه یکسری مشکلات پس از وعده و وعیدها داریم. چکی در دست بچه‌ها است که در تاریخ دوازدهم نقد نشده که امیدوارم این موضوع نیز حل شود.

کاپیتان انزلی‌چی‌ها درباره آسیایی شدن ملوان نیز تصریح کرد: کار برای آسیایی شدن خیلی سخت شده اما ناامید نشدیم و با همین امتیاز مسافر آسیا می‌شویم به شرطی که در دقایق آخر راحت گل نخوریم تا مفت، بازی را از دست بدهیم. در بازی مقابل فولاد گل دقیقه 93 حریف آه از نهاد بازیکنان در‌آورد و یک بازی برده را با تساوی عوض کردیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا که با خیال راحت در بازی‌های آینده به میدان می‌رفتیم و حاشیه‌ها دست از سر ما برمی‌داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها