کد خبر: ۱۱۴۴۹۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
منوچهر زندی دبیر پیشین انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ایران درباره یادداشت چاپ شده‌اش در صدای آمریکا توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از این که پایگاه خبری صدای آمریکا یادداشتی از منوچهر زندی دبیر پیشین انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی منتشر کرد ایسنا با ارسال ایمیلی صحت و سقم این موضوع را جویا شد که زندی در پاسخ نوشت: دوستان نازنین و گرامی من. البته که من هم مثل شما می‌دانم که در شهرمان، اگر افتخاری بیافرینی گروهی از همکارانت آنچنان خود را به ندیدن و ندانستن می زنند که گوئی اصلا هیچ اتفاقی نیفتاده، وبرعکس آن، وای از آن وقتی که گزکی به دست آید. بی ملاحظه و بی رحم، حرکت برای زدن ... و گاه حتی به ریشه!!

ولی این بار، دوستان ان‌شا‌ءالله سهوا اشتباه کرده اند و با ریشه بنده خصومتی نداشته اند. به همین علت، گرامی همکارانم می‌توانند مطالب استفاده شده در چند سایت از جمله" صدای آمریکا " و" فوتبال مدیا" را، در روزهای 12 و 13 فوریه در صفحه فیس بوک خودم ملاحظه بفرمایند. این یعنی دو- سه روز قبل از اینکه دیگران مطلب را استفاده کنند، من مطالبم را در اختیار همگان قرار داده بودم. با این توضیح هر کس می‌توانسته از این مطلب کهنه شده، استفاده کند و بنده روی آن کنترلی نداشته باشم.

به گزارش ایسنا،‌ منوچهر زندی در حالی این توضیحات را ارائه کرد که پایگاه خبری صدای آمریکا نوشته است: منوچهر زندی، نایب رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان در نوشتاری که در اختیار بخش ورزشی تلویزیون صدای آمریکا قرار داده به موضوع حذف احتمالی کشتی از بازیهای المپیک تابستانی پرداخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها