کد خبر: ۱۱۴۳۳۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۱
جعفر جعفری می‌گوید نباید برد استقلال مقابل فجر سپاسی را لوث کرد. او همچنین با رد شائبه کم‌کاری نظری برای فجر گفت که او یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است.

به گزارش 598، مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حاشیه‌هایی که پس از دیدار این تیم با استقلال به وجود آمد اظهار کرد: من به قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. او یکی از مربیان فهیم و بزرگ فوتبال ایران است و به خاطر این پیروزی هم به او و هم به بازیکنان استقلال تبریک می‌گویم. بحث‌هایی که مطرح شده به خاطر شائبه‌ای بوده که روی سکوها برای تماشاگران ایجاد شده است.

وی افزود: عاری اصلا نگفته بود که بازی با استقلال پشت پرده داشته است! من از طرف عاری این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. تنها بحثی که وجود داشت مربوط به سکوهای ورزشگاه بوده که باعث شد مسائلی به وجود بیاید، در غیر این صورت عاری یکی از باصداقت‌ترین سرپرست‌هایی است که تا به حال با او کار کرده‌ام و مطمئنم که از این حرف‌ها نمی‌زند.

جعفری با اشاره به اینکه مهدی نظری یکی از بهترین بازیکنان فجر سپاسی است گفت: نظری به هیچ عنوان کم‌کاری نکرده است. او در زمانی که در فجر حضور داشته بهترین بازی‌های خود را برای ما انجام داده است. البته استقلالی‌ها قبل از این نظری را می‌خواستند و برای انتقال او با ما تماس هم گرفته بودند اما این موضوع ربطی به برد استقلال ندارد. آن‌ها از 7 موقعیتی که داشتند 5 گل زدند. من از استقلالی‌ها می‌خواهم که نگذارند ما و خودشان به حاشیه برویم. سوء تفاهمی به وجود آمده که باید آن را حل کرد.

مدیرعامل فجر سپاسی در پاسخ به این سوال که استقلال چه زمانی نظری را می‌خواسته گفت: آن‌ها در نیم فصل پیشنهاد دادند که نظری را به خدمت بگیرند. زمانی که ما رضا حقیقی و عباس محمدرضایی را آزاد کردیم استقلال به نظری هم علاقه‌مند بود اما ما با رفتن نظری مخالفت کردیم. هرچند بازیکنی مثل حقیقی را که بهترین بازیکن‌مان بود مجبور شدیم به خاطر مسائل مالی به پرسپولیس بدهیم.

وی در پایان گفت: با این وجود برد استقلال نباید لوث شود. آن‌ها تلاش کردند و نتیجه زحمات خود را دیدند. ما هم دیگر نمی‌خواهم به مسائل آن بازی بپردازیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها