کد خبر: ۱۱۴۰۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۱
هافبک مقدونیه‌ای پرسپولیس می‌گوید دوست دارد قراردادش را با این تیم تمدید کند.

ولاتکو گروز دانوسکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در پرسپولیس، ارزیابی خود از سطح کیفی لیگ ایران، احساس خود درباره هواداران پرسپولیس و آینده این تیم در دو جام پیش‌رو صحبت کرد.

* از بازی در پرسپولیس چه احساسی داری؟

- قبل از این که به پرسپولیس بیایم کمی از فوتبال ایران شناخت داشتم. وقتی با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شدم بیشتر در اینترنت تحقیق کردم و متوجه شدم که پرسپولیس بزرگ‌ترین باشگاه ایران است. البته قبلا تا حدوی با این تیم آشنایی داشتم. فهمیدم که موقعیت خوبی برای ادامه فوتبالم دارم. خیلی زود از طریق مدیر برنامه‌هایم با مسئولان باشگاه صحبت کردیم و با هم به توافق رسیدیم. قرارداد من تا آخر فصل است و در صورتی که باشگاه تمایل داشته باشد و خودم هم در وضعیت مناسبی باشم دوست دارم فصل بعد هم در این تیم بمانم.

* در این چند وقت توانسته‌ای خودت را با شرایط فوتبال ایران تطبیق دهی؟

- اینجا کاملا راحتم. با گل محمدی که انگلیسی را خوب حرف می زند رابطه خوبی دارم و بین بازیکنان هم با مارکو پروویچ که با یکدیگر هم زبان هستیم دوستی نزدیکی دارم. وقتی به اینجا آمدم فهمیدم بازیکنان بزرگی مثل علی کریمی‌ و مهدی مهدوی کیا که سابقه چند سال بازی در اروپا را دارند از مهره‌های اصلی تیم بوده و هستند. می‌دانم که به باشگاهی آمده‌ام که اعتبار زیادی در سطح آسیا دارد.

* در اولین بازی خودت برای پرسپولیس گل زدی.

- (می خندد) من این کار را در تیم‌های قبلی‌ هم انجام داده بودم و توانسته بودم در بازی اول گلزنی کنم. آن گل به من خیلی کمک کرد که اینجا جا بیفتم. تا الان هم بازیکنان برخورد خیلی خوبی با من داشته‌اند و شرایط برای من عالی است.

* فکر می‌کنی در ترکیب ثابت پرسپولیس جا افتاده‌ای؟

- در دو بازی پشت سر هم به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفتم. اینجا همه بازیکنان در یک سطح هستند و خیلی سخت است که بتوانید در چند بازی پشت سر هم در ترکیب ثابت باشید. تلاش خودم را می‌کنم که در بازی‌های بعد هم از ابتدا به میدان بروم.

* پرسپولیس با پیروزی برابر گهر به رتبه ششم رسید. فکر می کنی در پایان فصل در کجای جدول قرار خواهید گرفت؟

- پیش از این که به پرسپولیس بیایم، متوجه شدم که این باشگاه افتخارات زیادی در فوتبال ایران دارد و به نوعی بهترین باشگاه در تاریخ فوتبال ایران بوده است، اما وقتی رتبه پرسپولیس را در جدول دیدم، کاملا شگفت زده شدم. نمی‌دانستم چطور ممکن است تیمی با این همه سابقه در نیمه دوم جدول باشد، اما الان وضعیتمان بهتر شده و فکر می‌کنم با گرفتن امتیازهای بازی‌های خانگی بتوانیم از رده ششم هم بالاتر برویم.

* آخرین باری که به تیم ملی مقدونیه دعوت شدی کی بود؟

- من پنجاه بازی ملی دارم، اما تقریبا یک سالی می‌شود که به تیم ملی دعوت نشده‌ام. امیدوارم پرسپولیس بار دیگر این امکان را برای من فراهم کند.

* در این مدتی که در فوتبال ایران بودی، تماشاگران را چطور دیدی؟

- عالی. من در دو کشور مقدونیه و چین بازی کرده‌ام، اما تماشاگران ایرانی با هیجان بیشتری تیمشان را تشویق می‌کنند. بدون شک هواداران پرسپولیس بهترین تماشاگران ایران و آسیا هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها