کد خبر: ۱۱۳۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد شانس صعود رئال مادرید به مراتب بیشتر از منچستر است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی که در حال حاضر تیمش با سه امتیاز اختلاف نسبت به استقلال صدرنشین در رده سوم جدول قرار دارد، در مورد دیدار های باقی مانده تا پایان لیگ و همچنین شانس قهرمانی تراکتور به خبرآنلاین گفت: «ما تنها 3 امتیاز با صدرجدول فاصله داریم اما من اعتقاد دارم که تیم های استقلال و سپاهان شانس اول قهرمانی هستند و بعد از آن نوبت به تراکتور و فولاد می رسد. به هر حال 9 دیدار حساس و هیجان انگیز تا پایان فصل باقی مانده و در این بازی ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»
او در مورد وضعیت تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا و حریفان این تیم گفت: «اولویت اول ما لیگ برتر است اما با این حال تلاش می کنیم تا در تک تک دیدارهای لیگ قهرمانان بهترین نمایش خود را ارائه کنیم و با نتایج خوب خود دل هواران را شاد کنیم. ما با تیم های قدرتمندی چون الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات همگروه شده ایم که نسبت به ما تجربه بیشتر و وضعیت مالی بهتری دارند اما این ها باعث نمی شود که ما ناامید شویم.»
اولیویرا در واکنش به رفتارهای عجیب خود در طول بازی با ملوان گفت: «آن دیدار اهمیت زیادی برای ما داشت و به هیچ عنوان نمی خواستیم 3 امتیاز آن را از دست بدهیم. نمی دانم چرا اینقدر آن مسئله را بزرگ می کنید! در طول یک دیدار فشار زیادی به مربی وارد می شود و رفتارهای من هم فقط عکس العمل نسبت به اتفاقات بازی بود.»
سرمربی 66 ساله تراکتورسازی در مورد دیدار امشب دو تیم رئال مادرید و منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: «دیداری بسیار هیجان انگیز و جالب خواهد شد چرا که دو غول فوتبال اروپا به مصاف هم می روند. رئالی ها بالانس خوبی میان دفاع و حمله خود برقرار کرده اند و با وجود بازیکنانی چون رونالدو، اوزیل و بنزما در ضد حملات بسیار خطرناک هستند. منچستر یونایتد هم تیمی بسیار مستحکم است و این فصل نتایج خوبی را کسب کرده. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند.»
او در مورد هموطن خود ژوزه مورینیو گفت: «مورینیو از دوستان من است. او از بهترین مربیان جهان و فردی خاص برای فوتبال اروپا است. مورینیو با ارتباط خوبی که با بازیکنانش برقرار می کند در همه تیم ها موفق می شود.»
اولیویرا در پایان نتیجه دیدار دو تیم را پیش بینی کرد و گفت: «در بازی رفت رئال با نتیجه 2 بر 1 پیروز خواهد شد و بازی برگشت با تساوی 1-1 به پایان می رسد و انشاالله رئال صعود خواهد کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها