کد خبر: ۱۱۳۷۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۱
اوج ترافيك را اما مي‌توان در خط مياني استقلال مشاهده كرد. جايي كه تا چشم كار مي‌كند بازيكن آماده، دور و بر امير قلعه‌نويي و همكارانش را فراگرفته است
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - انتخاب تركيب استقلال به قدري دشوار شده كه حتي امير قلعه‌نويي هم تا ساعاتي مانده به بازي‌ها با ترديد به انتخاب 11 مرد اصلي‌اش مي‌نگرد.
استقلال مجموعه بازيكناني را در اختيار دارد كه هريك مي‌توانند در تركيب اصلي بازي كنند.
 تنها 4 بازيكن هستند كه اگر با محروميت مواجه نشوند حضورشان در تركيب اصلي قطعي است و ديگر گزينه‌ها با آلترناتيو‌هايي روبرو هستند.
اگر پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، جواد نكونام و مهدي رحمتي را استثنا قرار دهيم باقي نفرات حتي جباري و حيدري نيز با آلترناتيو‌هايي در تركيب روبرو هستند.
البته دليل بازي نكردن احتمالي جباري در تركيب اصلي فني نيست و به اقتضاي زمان برمي‌گردد كه اين مساله ناشي از وضعيت ناخواسته‌اي است كه گهگاه براي اين بازيكن پيش مي‌آيد وگرنه هيچ كس نيست كه نبوغ شماره 8 را ناديده بگيرد.
درباره خسرو نيز اين روز‌ها به خاطر افتي كه در قياس با روزهاي اوج داشته با ترديد نگاه مي‌شود و تكليف ساير بازيكنان هم كاملا مشخص است.
اگرچه قلعه‌نويي در بازي‌هاي گذشته از فرزاد حاتمي به‌عنوان يكي از اركان اصلي خط حمله استفاده كرده اما هر آن احتمال دارد اين بازيكن روي نيمكت بنشيند چرا كه پشت سر فرزاد حاتمي بازيكناني همچون برهاني، موسوي و حتي سياوش اكبرپور كه اخيرا در خط حمله استفاده مي‌شود قرار دارند.
 به مجموعه بازيكنان خط حمله استقلال بايد فرهاد مجيدي را هم افزود؛ بازيكني كه به ذخيره طلايي استقلال بدل شده است. اوج ترافيك را اما مي‌توان در خط مياني استقلال مشاهده كرد. جايي كه تا چشم كار مي‌كند بازيكن آماده، دور و بر امير قلعه‌نويي و همكارانش را فراگرفته است.
 اوضاع در خط مياني به قدري روبراه است كه قلعه‌نويي حتي در بازي‌هاي اخير استقلال كيانوش رحمتي را هم در ليست 18 نفره قرار نداد و ميثم بائو را حذف كرد.
 در خط دفاع نيز اين تعدد بازيكن به وضوح ديده مي‌شود. استقلال هم در دفاع چپ و هم دفاع راست با گزينه‌هاي متفاوتي روبرو است به طوري كه امير قلعه‌نويي مي‌تواند بر اساس نحوه بازي حريفان يا آن تاكتيكي كه خود به دنبالش است بازيكنان دلخواه را وارد تركيب اصلي كند.
 بيك زاده، اشجاري، حمودي و حتي پژمان منتظري مي‌توانند در پست‌هاي دفاع چپ و راست بازي كنند كه اين تعدد بازيكن كيفيت در خط دفاع استقلال را افزايش داده است به طوري كه مي‌بينيم آبي‌ها تا كنون فقط 12 بار دروازه شان را مقابل حريفان باز شده ديده‌اند.
 بايد ديد امير قلعه‌نويي عصر فردا از ميان انبوهي از بازيكن آماده كدام يك را در تركيب اصلي قرار خواهد داد.ش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها