کد خبر: ۱۱۳۳۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
دشمن وقتی می تواند امید پیروزی داشته باشد که بین صفوف متحد ملت ایران شکاف ببیند که البته پر واضح است، شکاف در بین صفوف متحد ملت ایران مسیرش از اختلافات بین خواص سیاسی می گذرد. / این حضور گسترده که علاوه بر تهران، در همه شهرهای کشور شاهد آن بودیم؛ نباید برخی مسئولین را گول بزند تا تصور کنند که حضور گسترده مردم به معنی تائید همه اقدامات آنهاست.
مدیر مسئول کیهان ابراز داشت: دشمن وقتی می تواند امید پیروزی داشته باشد که بین صفوف متحد ملت ایران شکاف ببیند که البته پر واضح است، شکاف در بین صفوف متحد ملت ایران مسیرش از اختلافات بین خواص سیاسی می گذرد.

به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در گفتگو با خبرنگار بی باک گفت: پیام رهبر معظم انقلاب و تاکیدشان بر اینکه روز 22 بهمن روز تجدید میثاق ملی و دینی ملت مسلمان ایران با آرمان های انقلاب و آرمان های امام (ره) هست یکی از مشوق های اصلی حضور مردم در این راهپیمایی گسترده بود.
 
وی افزود: در این سی و چند سال بعد از انقلاب ما همواره با بی فکری و بی عقلی دشمنان کشورمان مواجه بودیم و ظلم ها و محاصره ها و تحریم های وحشیانه ای علیه ملت شریف ایران در طی این ایام اعمال شده که زیان هایی را به ما وارد کرده است اما  در بین همه این فشارها یک حسن هم داشته و آن هم ایجاد وحدت و یکپارچگی بین صفوف ملت ایران  است.

شریعتمداری گفت: در طی سال های اخیر ما در فشار تحریمی گسترده ای بسر می بریم. این فشارها بیشتر بر قشر محروم و متوسط جامعه است اما مردم با بزرگواری همه آنها را پشت سر می گذارند.

مدیرمسئول کیهان ابراز داشت: این حضور گسترده که علاوه بر تهران، در همه شهرهای کشور شاهد آن بودیم؛ نباید برخی مسئولین و خواص را گول بزند تا تصور کنند که حضور گسترده مردم به معنی تائید همه اقدامات آنهاست.

وی گف: مردم با درک صحیح و فهم دقیق خود همه ضعف های ما را بخوبی می بینند اما در 22بهمن با دیده عفو به ضعف های ما نگاه می کنند چون معتقدند این روز، روز تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایران است که ما به عنوان خدمت گذاران آن باید خودمان را لایق و شایسته چنین منصبی کنیم.

شریعتمداری افزود: مردم ضعف ها را بخوبی می بینند اما با این حال در این روز شرکت می کنند چون ملت قصد دارد صفوف مستحکم خود را حفظ کند و به دنیا نشان دهند که زیر بار فشارهای تحریمی تنها پاسخ ملت، وحدت کلمه است.

مدیر مسئول کیهان در ادامه به خبرنگار بی باک گفت: دشمن وقتی می تواند امید پیروزی داشته باشد که بین صفوف متحد ملت ایران شکاف ببیند که البته پر واضح است، شکاف در بین صفوف متحد ملت ایران مسیرش از اختلاف بین خواص سیاسی می گذرد.

وی در پایان اظهار داشت: این برای ما درس بزرگی است که تلاش کنیم تا با ایجاد وحدت و یکپارچگی بین صفوف نخبگان سیاسی و فعالان و مسئولان عرصه های گوناگون فکری و اندیشه ای در جامعه، گروه های مرجع را به وجود آوریم که در کنار آن شاهد یکپارچگی و وحدت بین صفوف ملت مسلمان ایران باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها