کد خبر: ۱۱۳۱۱۵
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
خريد جديد پرسپوليس گفت: «با اين حال به همه طرفدراران پرسپوليس نويد اين را مي دهم بيشتر پاس گل بدهم تا اينكه گل بزنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ گزارشگر تلويزيون با تلفظي كه قبلا جايي نشنيده بوديم مدام مي گفت «دانوفسكي». البته شايد محمد رضا احمديان تقصيري نداشت و ليستي كه به او داده بودند مثل هميشه مشكل داشت اما نام درست و كامل او«ولاتكو گوروزدانفسكي» است كه گزارشگر شبكه سه فقط سيلاب دومش را مي گفت. نام درست اين بازيكن را بالاخره از زبان مدير برنامه هاي ولاتكو شنيديم و البته شنيدن نام خريد جديد پرسپوليس مقدمه اي بود براي يك گفتگوي مختصر و مفيد.


دقيقه 18 كه رسيد همين بازيكن مقدونيه اي  گلي زد كه در فوتبال ايران كمتر مي بينيم. او در بازي اولش براي پرسپوليس گل زده بود و اين مساله با توجه به حضور دو هفته اي اش در تمرينات پرسپوليس شايد تنها نكته مثبت بازي ديروز پرسپوليس مقابل نفت به نظر مي رسيد.


* بازي با نفت براي تو و پرسپوليس چطور بود؟
- در مجموع بازي خوبي بود. البته ما ملي پوشان مان را در اختيار نداشتيم و اگر آنها در زمين بودند نتيجه بهتري مي گرفتيم اما براي خودم خوشحالم كه موفق شدم در اولين بازي ام براي پرسپوليس گل بزنم. البته زماني بيشتر خوشحال مي شدم كه گلزني من همراه با برد پرسپوليس باشد اما خب اين اتفاق نيفتاد.


* فكر مي كردي در اولين بازي براي تيم جديدت گل بزني؟
- من در همه بازي ها از خودم انتظار دارم گل بزنم چون كلا هافبك گلزني هستم. با اين حال به همه طرفداران پرسپوليس نويد اين را مي دهم بيشتر پاس گل بدهم تا اينكه گل بزنم.


* به غير از هافبك راست در پست هاي ديگر هم مي تواني بازي كني؟
- من در هافبك مياني و هافبك چپ هم مي توانم بازي كنم و تجربه بازي در اين پست ها را دارم. اگر مربي تيم صلاح بداند در اين پست ها هم توانايي بازي دارم اما پست اصلي ام همين جايي است كه مقابل نفت بازي كردم.


* با بازيكنان پرسپوليس هماهنگ شده اي؟
- خب من دو هفته است كه اينجا هستم و همراه تيم تمرين مي كنم اما معتقدم اگر بازيكني مثل ماهيني كنارم بود مي توانستيم جناح راست قوي تري براي پرسپوليس درست كنيم.


* با كداميك از بازيكنان پرسپوليس رابطه خوبي داري؟
- چون با پروويچ همزبان هستم رابطه خيلي خوبي با هم داريم اما با بقيه بازيكنان هم دوست شده ام و خيلي خوشحالم در كنار بازيكنان يزرگي مثل مهدي مهدوي كيا و علي كريمي تمرين و بازي مي كنم. اميدوارم اين دو بازيكن بزرگ و مصدوم ما هر چه سريعتر به تمرينات برگردند تا پرسپوليس قوي تر شود.


* نظرت درباره يحيي گل محمدي به عنوان سرمربي چيست؟
- ايشان بسيار جنتلمن هستند و از من خيلي حمايت كردند. حمايت هاي سرمربي  در روزهاي اولي كه آمده بودم و سرما خوردم باعث شد از نظر رواني شرايط خوبي داشته باشم و به همين خاطر بايد از او تشكر كنم.


* راستي قبلا از اين گل هاي زيبا زده بودي؟
- قبلا دو بار شبيه اين گل را در بازي هاي تيم ملي مقدونيه زده بودم . در اين بازي هم فرصت خوبي ايجاد شد  و توانستم گل زيبايي به ثمر برسانم.


* چرا شماره 17 را انتخاب كردي؟
- خب شماره هاي محدودي باقي مانده بود. به من گفتند شماره 17 در ساليان گذشته متعلق به يكي از بهترين  و بزرگترين گلزنان پرسپوليس بوده. من هم به اين خاطر اين شماره را انتخاب كردم تا براي پرسپوليس گل هاي زيادي بزنم.


* جو ورزشگاه و هواداران پرسپوليس را چطور ديدي؟
- از اينكه اسمم را صدا مي كردند خيلي خوشحال بودم و اميدوارم شادي هاي زيادي براي شان به ارمغان بياورم و البته يكي از عوامل قهرماني پرسپوليس در جام حذفي باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها