کد خبر: ۱۱۳۱۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۳۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال استقلال مواضع متفاوتي در قبال مجري برنامه 90 دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ به اين دو نقل قول از امير قلعه نويي توجه كنيد:


آبان 90 / عادل فردوسی‌پور آدم با صداقت و زحمتکشی است. در صداقت و سلامت عادل هیچ شکی وجود ندارد.


بهمن 91 / عادل فردوسی‌پور ابزاری است که هم به جامعه و هم به فوتبال خیانت می‌کند. او مافیای فوتبال است.


اتهام‌های اخير امیر قلعه‌نویی به دلال بودن برادر عادل فردوسی‌پور و مافیای فوتبال خواندن خود عادل در حالی است که او در مصاحبه‌های قبلی‌اش عنوان کرده بود که در صداقت و سلامت عادل فردوسی‌پور هیچ شکی ندارد.


هفته‌نامه مثلث در تاریخ بیست و ششم آبان سال گذشته، مصاحبه‌ای از امیر قلعه‌نویی چاپ کرد که در آن، سرمربی فعلی استقلال حرف‌هایی زده بود که با حرف‌های این روزهای او تفاوت‌های زیادی دارد: «تأکید می‌کنم وقتی پای اسم خودم در بین است همواره سکوت کرده‌ام اما وقتی پای حق تیمم در بین بوده موضع‌گیری کردم. تعریف از شخصیت عادل هیچ‌وقت با توجه به اتفاقات متغیر نبوده است. همیشه اعتقاد داشته‌ام که عادل فردوسی‌پور آدم با صداقت و زحمتکشی است. در صداقت و سلامت عادل هیچ شکی وجود ندارد. خوشبختانه او امروز پایگاه مردمی خوبی هم دارد و هیچ‌کس را پیدا نمی‌کنید که بگوید این جوان مورد خاصی دارد. من در مورد خود عادل هیچ وقت حرف نزده‌ام اما نسبت به برنامه‌اش انتقاداتی دارم. هرچند که این خود اوست که مشکلاتی را برای برنامه‌اش درست می‌کند و باعث این انتقاد‌ها می‌شود.»


قلعه‌نویی در این مصاحبه گفته که تعریف از شخصیت عادل هیچ‌وقت با توجه به اتفاقات، متغیر نبوده است. اما به نظر می‌رسد که بر خلاف گفته‌های قلعه‌نویی، موضع او با توجه به اتفاقات تغییرات زیادی می‌کند.


البته این اولین بار نیست که ژنرال تغییر موضع می‌دهد و نظرش 180 درجه عوض می‌شود. او ماجرایی مشابه با مجید جلالی هم دارد. قلعه‌نویی بعد از قهرمانی در لیگ هشتم در مقابل دوربین‌های تلویزیونی فریاد زد «مجید جلالی خیلی مرد است.» اما در لیگ نهم، زمانی که قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود، بعد از یک بازی جنجالی مقابل فولاد در کنفرانس خبری بعد از بازی، جلالی را یارو خطاب کرد. عبارتی که مجید جلالی را خیلی ناراحت کرد و در برنامه 90 همان هفته در واکنش به این حرف‌های امیر خان گفت: «آن روز شرایط این طور بوده و منافع‌شان می‌گفته که من بشوم مرد اما حالا شرایط طوری است که شان من می‌شود یارو!»

 

گفتني است اصل كلي "ملاك حال فعلي افراد است" ممكن است در اين خصوص هم صدق كند ولي آنچه كه افكار عمومي انتظار دارند اين است كه آقاي قلعه نويي يا اينگونه مواضع تند بر عليه شخصيت ها نگيرند يا اگر مطلبي مي دانند كه به پيشرفت فوتبال كشور كمك مي كند خيلي صريح با مردم در ميان بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها